Om din kärlek kunde beskrivas med ett ord?
Förutom själva ordet kärlek då givetvis =P Vad hade ni kännt skulle utmärka er, eller vissa kanske känner att dom då bara hade varit en stavelse eller en hel mening, men dela gärna med er... Själv tror jag är att jag då att passoinerad eller intensiv skulle vara jag så att säga...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
terror
Dont drink and drive, take LSD and teleport!
intense--passion är vackert men de har inte alltid emd kärlek o göra eller?
Femme fatale
tillgiven. har bara upplevt riktig kärlek en gång, och den är väldigt stark fortfarande.
Lugn!
wiek..mer hängiven aknske? typ fachinerad + tillgiven ebtdyer det väl
Femme fatale
evigt solsken
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Respekt!
Take care now! Bye bye then!
skräck, tror jag...
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Jag tänkte väl omtanke först. Men sen kom jag på att det är fan inte sant. Jag är nog mer stalker-liknande-skräck :D Nejmen, hm. Djup men ofta snabbt övergående. På nått jäkla vänster.
What we do in life echos in eternity.
uppfuckad känns som ett ganska bra ord just nu
Amar asså jag är intensiv och passionerad i nästan allt jag gör... men just när det kommer till kärlek så kan jag vara äckligt passionerad, det syns i mina ögon liksom =P hahahahahaha... Men ah givetvis kan det expandera till olika områden i livet... Mina favoriter hitills "Omtanke", "Respekt" men mest av alla "Evig" Fortsätt dela med er gott folk...
intense..du skojar..ja e likadan..haha ja rodde det bara var ja som var obotligt passionerad, intensiv och djup..vi skrämemr fol khahaha
Femme fatale
intense--ja tycker ara passion är väldigt mer än krälek..det är hetsigare,varmare, brinnande krälek kan va lugn och blyg också, de beror på krälek till vad..men kärlek till en partner..passion jag älsakr det ordet de beskriver så brå de där brinnande..
Femme fatale
evigt solsken täcker ju allting ni har sagt, eftersom all energi och intensitet och passion och glädje kommer från solens kraftfält.. :) i'm the mayne! yeah meee :)
Jo fast det är nog snarare så att dom som är lugna och blyga håller inne på sig själv och aldrig kommer få uppleva det till 220% Men eftersom vi är så lika så tycker jag du ska komma över hit så vi kan skrämma slag på varann hehehehe :P
Kärlek i ett ord för mig är: omtanke.
poesi
Ett löv ifrågasätter inte vindens väg
Hmm mycket intressant kan du utveckla det wtn så är du jätte snäll...
intense--ko mdå...graaaAAAAFFFF!! hahaha *jagar dig*
Femme fatale
HALLÅ nu blir Heshy arg... Ni kan ju inte se er som själva misslyckade, det innebär ju i detta sammanhanget att ni i praktiken inte KAN älska... Tro på er själva lite mer... Så alla som skrivit nått negativt var goda och ge mig ett nytt ord, hade jag kännt er hade jag säkert kunnat ge er 10...
de kan se kärleken som missyckad, varför kan de inte det? det går att älska sig själv, men ändå tycka att kärleken sviker en :)
två ord: icke upplevd
Corazonzita F19 jag tvivlar enormt på att du aldrig har upplevt kärlek, du kanske inte har älskat nån i ett förhållande, men du måste älska eller ha älskat nån allmänt, mamma, mormor eller din kattunge kanske... För när jag skrev om detta så talade jag faktiskt om kärlek allmänt och just därför kan jag inte förstå att ni kan skriva så negativa saker om er själva... Kärlek behöver inte vara enbart mellan en man och en kvinna... Pussisnuttisar på allihop...
Seriöst är det, det närmaste ordet du kommer på till kärlek så tycker jag synd om dina barn...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA, ah fan jag missa det :P
lycka
Walking the street of dreams
sex?
omtänksam
Follow the dao, right about....NOW!
lycka.
nja inte precis jag kan inte förklara min kärlek med ett ord
helvete
Don't you feel more like you do now than you did when you came in?
Dröm eller förvirring passar in bäst på min tyvärr
http://www.myspace.com/souldbeats
terr0rist.
?ABO- Anti-Brat Organisation!? -gå med idag, rädda världen från överklassen redan imorgon!
död? -------------------- va?vadå?
tyngdlös.
".. but I can sure as hell tell you that's a crime!"
Miami hahahaha, fan den var nog skönast hittils...
håller mig nog borta från sådana konstigheter
www.tobar.se
Lust och saknad
Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.
måste hålla med super-nerd. evigt solsken .
I´m with stupid--->
eehe vad hände med ett ord
Ingen som sagt det men jag skulle nog även kunna säga ensam när det kommer till min kärlek... fast på ett bra sätt menat...
DOH bra sammanfattning på mitt kärleksliv