I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Olyckligt kär?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2004-09-08 17:07

Olyckligt kär?

Hej det är så att jag träffa en tjej på slutet av sormmar lovet på nå festival vi hängde ihop me varan hela kvällen och tillslut blev det kyssar och mys i nån gräsplätt... Vi började intensivt träffas dagarna efter och allt gick fett nice! Men sen en dag ringde hon och sa att hon iinte visste om hon ville ha nå mer eller om vi skulle vara kompisar, det där gjorde jävligt ont och jag mådde fan inte bra resten av dagarna

Iaf var jag så kär i henne att jag fortfarande träffades me henne. Dem gångerna vi träffas så kyssas vi och allt men vi kommer inte längre fram en så och varje gång jag blir seriöst och frågar ut om saker så säger hon att hon e osäker?

Jag är ifrån en annan kultur och religion, hon brukar oftast skylla på sånt me.

Nu dem närmaste veckorna har hon varit osäker fast det var bättre än förr iaf.

Nu till saken ska jag lägga ner allt? eller satsa ordentligt, observera att jag har satsat i flera veckor utan större resultat och hon säger fortfarande att hon inte vet och att hon tror inte det blir nåt? Men hon säger dock att hon e intresserad.

Jag lider varje dag av att känna att jag e kär i henne men vafan jag måste gå vidare så jag inte blir helt såld!!

Snälla hjälp...

älskar er

Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.