I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Att bli kär känns omöjligt

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-09-07 23:43

Att bli kär känns omöjligt

Nu är det så här...jag har träffat massa pojkar och strulat med diverse killar...men jag har inte varit kär på riktigt länge...på flera år...och det känns som att så fort jag har strulat med killarna så försvinner intresset och jag glömmer dem...men så länge vi inte har strulat kan jag ligga och tänka på honom och känna att jag vill ha honom...nu får jag det att låta som att jag har strulat med hur många som helst...det har jag inte...men de jag har träffat har jag strulat med...inte alla...men typ nästan...

Har jag blivit smittad av någon sjukdom som gör att jag inte kan bli kär längre? När jag var yngre, blev jag kär väldigt ofta och nu känns det som att jag aldrig kommer att bli kär, utan jag att jag kommer att hitta någon som jag "lär mig att tycka om"....
Jag har verkligen inte känt riktigt kärlek inför någon kille på evigheter...

Någon som vet vad det kan bero på , eller är det någon som känner igen sig?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.