Relevans Relevans. Smyga, nosa, leta, finna, söka, dra Åka, se, fly, snabb, neråt, hiss trappa, bil, gata, ljus, underjord mullra, skaka, välta, skynda, skynda spring, spring, snava, andas hoppa. Begrundande tankevärk Beslutande helhet Begravda möjliheter man ser, man hör och det blåser iväg Kliv upp. Se dina fötter på marken fokusera blicken forserat uppgivet fall. Nr. 2 Stäng din port till vad du reflekterar världen låt det blekna och bli till ett stilla lugn Det är då man ler men det gör inte du. Sedan kom vattnet och stal dina lungors sista andetag. Ser utanför det dolda i en vassare miljö lite, lite skarpare bortom alla karmar av rädda människor som går till kyrkan fast gud är överallt springer ifrån dem försöker åtminstonde springer med tårar som droppar ner i sanden i min öken av känslor skriker åt alla varför är det inte lika solklart för dem? jag ser ju det så väl det finns idioter och idioter och idioter och så fortsätter det i rakt nedstigande led och sist i raden av idioter sitter skaparen han ser på mig och ett leende spelar på hans läppar ”Era jävla idioter” .. är jag min avbild eller är min avbild jag? man SKA vara skitzofren det är balansen som avgör om du är sinnessjuk .. tappa inte ditt fotfäste vad som än händer du kan ALLTID göra något det är ju bara du.. och det är det enda du inte kan fly ifrån så spring nu medans dina ben fortfarande bär dig fly utav bara helvete för den här planeten har tappat fotfästet balansen är ojämn.. jag känner det ändå ut i hela min existens det ligger i luften.. känn .. andas .. det är något något som är fel inget är så vackert som ett lik bland rosor inget är så anskrämligt som sand i öknen tänk på det FÖRSTÅ! men det gör ni nog inte för det finns bara en sorts människor idioter