I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-08-25 19:29

Kärlek??!!??

Jag har en stor "fundering" på kärlek just nu...

Det var så här...Snackade med en tjej, blev intresserad, hon flyttade, varav kontakten bröts lite, skickade brev dock, helt plötsligt slutade hon. Får reda på att hon fått tag i en pojkvänn, brydde mig lite, gues why!?, jaja, inget mer att göra åt saken, jag försöker inta ta andras flickvänner helt enkelt, träffar en ny flicka, hon är underbar, den vackraste personen på jorden, hon vet dock inte hur jag känner, träffar henne då och då, inte ofta beroende på att det är väldigt långt i mellan oss. Snackar med henne på msn dock, eller, det är alltid jag som får ta kontakten, plus att jag nästen måste dra svaren ur henne ibland, men när vi träffas och umgås (vi har gemensamma intressen, därför vi träffas) så verkar hon vilja umgås med mig frivilligt. Hon kommer till mig för att umgås alltså.

Har funderat mycket, väldigt mycket på det här, jag vet inte om jag ska våga satsa allt på den här tjejen, (Tänk om jag blir nobbad), hon verkar ju inte ha något intresse för mig när vi inte träffas. :S Men nu har i alla fall tjej 1 (den första i den här topicen) återigen tagit kontakten med mig, när jag frågar ang hennes "pojkvänn" så säger hon ung. "vart har du fått det ifrån?" och låtsas inte om det. Hon är singel igen och nu "duger" jag tydligen igen!? Men det är bara så att jag verkligen är nere (djupt nere, vi snackar marianngraven djupt här...) i tjej nr 2. Har inga känslor alls för tjej nr1. Hur ska jag förklara det för tjej nr 1 utan att typ göra henne ledsen (jag klarar inte av tjejer som gråter...) Och ska jag satsa på tjej nr2?

Vi snackar dilemman här! :/

Glömde en sak. Det är ett par år (en handful ungefär) mellan mig och tjej nr 2. Betyder det något? Jag har inte kunnat sluta tänka på henne sedan i maj ungefär och det gör ont (svartsjuka utan att ens vara ihop med henne!) när hon umgås med andra killar när hon kan umgås med mig (de ggr vi träffas alltså).

Måna frågor...tar dem igen! :P

1. Ska jag satsa på tjej nr 2? (världens finaste)
2. hur ska jag berätta det för tjej nr 2? (kom ihåg, det var inte jag som slutade kontakta henne förut).
3. det är typ 70 mil imellan oss, att det betyder problem fattar jag men ka det vara värt att satsa på i alla fall?
4. Betyder åldersskillnad något? (kan säga att det är 6 år mellan oss)

Ledsen för alla stavfel, skrev det här när jag har int om tid och vid ett tagentbord som är cp...

Jag säljes: Allt från nes till dreamcast. Skicka pm om du är intresserad!
http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?f tgnr=229752