I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kär o lycklig sen faller skiten

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-08-23 22:09

Kär o lycklig sen faller skiten

Hej har lite kärleks problem att dela med mig, känns skönt när folk får reda.

Jo jag har gillat en tjej skitlänge den tjejen har och är intresserad av mig.... Grejjen att att vi inte har snackat med varan förens ett år, asså nu.

Vi träffades på nå festival det slutande med kyssar hångel, det var så skönt, jag tror jag var kär direkt. men ja kan säga att hon var lite svår.

Jo sen började vi intensivt träffas dem 2 närmaste veckorna, för mig kändes som det var spikat! Men grejjen är att hon festade med sinaa kompisar en lördags kväll och ringde sedan mig,,,, jag svarade såklart. Vi började babbla blabbla tills slut kom hon fram med nå mening med typ "Vad vill du få ut av det här" Jag sa typ nåt i stil, det beror på vad du vill det, självklart vill jag vara med dig....

iaf hon börjar bli skeptiskt till allt, jag blev deppad som fan och undrade vad är fel med mig? tillslut bestämde vi oss för en träff, vi träffades började hångla, kyssa osv osv, hon sa att vi inte kunde hålla på såhär. hon vill nämligen ha nå seriöst självklart vill jag okså, men hon var skeptiskt till ett förhållande med mig.

Till slut sa hon att det var orsaker pågrund av min religion, min brors förflutna och mina kompiskretsar.

Min pappa är från muslims familj och morsan från kristet. Fast den bruden tror jag e värsta religös, nej så är det inte. Min mamma och pappa är dessutom separerade.

Brorsan var rena djuret, han misshandlade folk och rånade bilar, men inte nu längre! han har barn och fru.

Mina polare är cpiii dem beter sig som fjortisar i gäng, men jag e inte me dem, jag vill vara med min tjej!!!!!

hjälp alla som fattar vad som händer?

Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.