I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ett lite knepigt kärleksscenario, hjälp uppskattas

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-08-16 15:37

ett lite knepigt kärleksscenario, hjälp uppskattas

hm, det är två tjejer inblandade i historien här för enkelhetns skull så kallar vi den första för ett och den andra för två .

För ett och ett halvt år sedan träffade jag ett och vi dejtade lite och så men det blev inget typ, vi kom ganska osams i slutet där precis innan sommaren förra året var det vi sågs knappt på sommaren och sen flyttade hon iväg för att gå på en skola, men under hösten där började vi snacka mer och så jag var nere och hälsade på en gång, och vi umgicks mer på en mer kompisaktig relation, vi har setts en hel del nu efter det men jag har inge känslor för henne på samma sätt som då. nu är det dock inte denna tjejen det handlar om utan hennes kompis två , gav den här infon innan bara för att förtydliga relationen med den första tjejjen.

nu till två hon är typ etts bästis och nästan alltid med om jag träffar ett på krogen eller nått sånt. De båda åkte tillsammans till hultsfred iår och vi umgicks där på kvällarna endel när vi inte såg band. på nått sätt så hamnade jag och två i vårt tält och hånglade, och det blev ingen engångshändelse utan vi hånglade fler gånger under festivalen. och hemma igen träffade jag henne igen och vi hånglade även då och jag sov över hos henne. och även efter detta har vi setts en eller två gånger och hånglat.

Jag hade aldrig tänkt på två tidigare, jag har nog altid tyckt att hon såg bra ut, men inget speciellt liksom, när vi först träffades såg jag henne mest som etts svans och så, tänkte efter hultsfred också att detta är väl en engångshändelse typ. en fylle grej, men sen efter det har jag tänkt på henne väldigt mkt, och jag tycker mkt om henne känner jag. men jag vet inte riktigt hur jag skall gå till väga.

det känns ju lite bizzart liksom, ett har sagt att hon tycker det vore roligt om vi blev ihop jag och två att hon tycker om oss båda liksom och tror vi skulle vara bra för varandra. men jag kan ju tänka mig att två också tycker att det känns lite skummt och det gör det ju lite för mig också. sen ifall det nu inte skulle funka med två så kanske jag skulle förlora även ett och det vill jag ju inte.

hoppas ni förstår mitt problem? vad skall jag göra? är det värt det? vad skall jag ta för steg härnäst isf?

Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!