I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-08-15 09:57

Vad Hände?

Lite tankar som jag gått och ältat hela morgonen.......

Nu sitter man här igen och funderar på vad som gick snett, trots att man trodde att man visste allt och lite till.
Jag hade ju analyserat och tolkat alla samtal och SMS från henne, trodde att jag visste vad hon kännde. Jamenar hon hade ju till och med gjort en ;) efter "ring mig, KRAM" i senaste meddelandet, alla "lite mer än vänskapliga" kramarna varje gång vi träffat på varandra, dom tog jag som ännu ett tecken.

När man tillslut är helt säker och verkligen känner "ok, hon gillar mig", när man slutligen tar sig modet att ställa den ultimata frågan "har du lust att ta en fika?" (ok, lite överdrivet men ungefär så har det kännts när man har gått som katten kring het gröt i flera veckor och försökt läsa hennes känslor.)
När man sitter där med telefonluren till örat och självsäkert väntar sig att få höra ett glatt "javisst!", vad händer då?
Plötsligt sträcker sig en knytnäve i samma storleksklass som Mike Tysons ut ur telefonluren och ger en käftsmäll som spräcker trumhinnan så man förlorar hörseln, knäcker käken så man tappar talförmågan, rubbar synen och suddar ut förståndet.
"Nej, jag tror inte att det är nån idé att vi träffas mer."
Vad hände?

Jag ska nog sluta övertolka allting.....

----------------------------
http://www.ingaklena.se