I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

dom olika stegen

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-08-15 03:52

dom olika stegen

egentligen tar detr emot lite,, att lägga en trå d är.. men jag har tråkigt så visst.
som vi alla vet är whoa bull och ungefär samma sak som ett datorspel, dvs väldigt inte givande men samtidigt rätt fängslande (nåja).. jag kommer nu att vägleda er geno m ett antal STEG.

1) syftet är att komma på rätt spår, men spåret finns inte i vårt medvetende.. hur kommer man då in på spåret=?
i drömtolkningsboken av någon (kommer inte igåg vem just nu) så ställs paradoxen att det vi vert om dert omedvetna är vad det medvetna har lärt oss, tänk lite på det och gå sedan vidare till nästa steg.

2) nu har vi kommit fram till det faktum att det man försöker övertyga människor om sällan förstås till fullo.. den man samtlatar med håller med om vad man säger trots att han/hon inte ahar förstått vad man snackar om över huvud taget.
detta kan komma att bli rätt irriterande då man går vidare till nästa steg i min tråd..

3) dagens största ideal fokuseras först och främst på en kroppslig estetik, detta ideal får många människor att må dåligt och den största delen av må-dåligt-människorna tar till sig onaturliga medel för att medvetet ta sig bort från kategorin oupskattade-afv-majoriteten-människorna- för-att-man-inte-har-truckerkeps-på-sig- och-tänker-som-alla-andra-idealmänniskor -gruppen.. JAHA? jaja.. så kan det ju gå. trender luktar illa men alla har en nästäppa eller hur?
nä vafan snackar ni om.. SLUTA!

2) jag överröstas av något jag trodde var reggae, men det visade sig att gruppen Jahcoustix är otroligt peppade på att låta som Lighthouse Family.. åt helvete med dom då..

3) jag såg en tråd här som var irriterande, den fick mig att bli emot den beiga färgen och sen dess klär jag mig enbart i SVART!
jaja, det kan vi låtsas en stund.. nu får det vara nog..
INGEN vill läsa ert skitsnack och ingen vill hjälpa er. det är bara ens snälla hjärta som omedvetet säger "ok, skriv vad det rätta och tryck på skicka så har du hjälpt ett cp-barn med något som personen ifråga skulle kunna lösa själv om han/hon tänkte efter lite.. såja..

4) Det

5) Tänk om ni var en rysk komando-soldat, skulle ni då förlita er på vad en tjeckisk gerillakrigare alternativt en lönnsirapsdrickande columbineskjutare tror vad sanning? skulle inte tro det VA!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.