Hjälp!.. med förhållande
Det tog just slut med min flickvän för 1 vecka sedan, efter 1 år och 6 månader.. Jag älskade/älskar henne som fan. Det kändes som jag hadde träffat mitt livs kärlek och vi hadde snackat om att förlova oss. Jag tycker vi passade as bra ihop, och vi gjorde allting ihop.. men för lite mer än 1 vecka sedan var hon i finland och jag saknade henne som fan.. men när hon komm hem berättade hon att hon hadde vart otrogen (vi berättar alltid allt för varandra.) Och jag blev förstås sur som fan, eftersom hon redan hadde vart otrogen förut. första gången hon var otrogen vet jag att det inte var något seriöst och förstod att hon ångrade det som fan, så det förlät jag. Jag trodde då att hon alldrig skulle vara otrogen igen, för det sägs ju att man lär sig av sida misstag. Jag sa då att jag ville ta en paos så fick vi se vad som hände.. För jag ville inte bara förlåta det.. Sen åkte jag till halmsta för att kolla på halmsta - bajen och när jag kom hem berättade hon att hon hadde träffat en ny... .. Jag blev as knäckt eftersom jag älskede henne som fan,så jag började supa som fan och röka på. nu har jag varit full i 1 vecka i streck och när jag inte är full eller hög är jag deppad som fan... så vad FAN ska jag göra?? .kan man förlåta det eller? och ska jag försöka få henne tillbaka eller borde jag skita i de? .isåfall hur? .Hur ska jag gå till väga med mitt spritmissbruk? jag var full på jobbet i dag.. och det är kanske inte så jävla bra..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
|