I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Angående, att bli bemött som ett psykfall

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2004-07-18 23:24

Angående, att bli bemött som ett psykfall

Jag som rappare, går ofta och freestylar o rappar för mig själv. brukar få ganska konstiga blickar som jag vore ett psykfall. Ok kan hålla med om att de kan se fett skumt utt, men om ja nu hade haft en sjukdom typ: schziofreni, då skulle de inte va så jvla kul om dom flabbade.

Aprå de så satt jag på bussen o prata i min hands free snäcka. Några tjejer satt o flina ått mig så jag börja bete mig helt skumt: Börjar vissla o prata skumt me mig själv.

Tjejernas fnitter kan inte sluta. Jag vänder mig till slut om o stirrar på dem o säger att ja vet var respektive bor. Närmaste station hoppar tjejerna av o skakar på huvudet o svär åt mig när de går ifrån mig på bussen.

Fick mig en tanke ställare, hur e man när man e skum. Går man o pratar för sig själv eller gör nervösa tix rörelser.

När är man sjuk på riktigt o när, e man bara flumig...


Vad anser ni i frågan?

bitch please, you must have a mental deasise sum the position and get back down on your knees.