I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Insidan räknas, inte utsidan - Bullshit

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-07-18 13:04
haha nawwww så sött :P
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2004-07-18 13:04
gatudiktare.. så tjejr som anses snygga är tomma bakelser>?

udnerbart med alla fördomar
Femme fatale

2004-07-18 13:05
gatudiktare P21

det där var nog några av de roligaste liknelser jag hört :D
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2004-07-18 13:06
_macjan_ visst?? riktigt fint jö! första bilden på mej o min kille tagen typ.. ska visa barnen senare hur hårig deras pappa var! fast de kommer själva säkert upptäcka de då de ser hårbollar öevrallt =)
Femme fatale

2004-07-18 13:07
gatudiktare P21

jesus fuckingc christ man.. kul var det iaf :D

Amar F16

hahaha.. oj oj oj bara du inte hostar upp hårbollar efter en het natt :P err.. eller nåt ;)

2004-07-18 13:08
gatudiktare- varör tror du att snygga tjer e tomma..klart man kan va snygg o bra personlighet samtidigt..

viss tar att snygg=dum..de väldigt orättvist..men de finns vissa som är de efetrsom de kan visa sina sämsta sidor hur som helst eftrsom e vet att de har en hord av fol kefter dom ändå tots att de uttalar sej korkat

men de betyder itne att snygga tjejr är såna
Femme fatale

2004-07-18 13:09
mackan_ hostar hårbollar? nee men de gör ja redan..du måste vara synsk

vet du han rakar sej faktiskt ibland men man saknar att trycka ner näsan i hans lurviga haka hahahha... de blir så naket utan..hihi har vant mej vid min apa =)
Femme fatale

2004-07-18 13:10
hahaha...
Femme fatale

2004-07-18 13:10
Amar F16

kände du dig träffad? ;)
nejmen, som jag sa längre upp så behöver inte snygga lika fin insida, och de inte lika snygga behöver en för att ha en chans. sedan finns det ju de som verkligen är vinnare och har både och. och verkliga FÖRLORARE som inte har nåt.

2004-07-18 13:11
Jag känner flera "fula" killar som håvar in brudar pga att det är extremt sköna och charmiga människor.

Men visst kan jag hålla med om att utseende är rätt avgörade.

2004-07-18 13:12
_mackan..ne ja tog itne åt mej..ja vet själv att ja är vinnare =) p åalla sätt..fast ja einte lika hårig som emotion87 vilket är tråkigt

props till alla hårbollar
Femme fatale

2004-07-18 13:13
Amar F16

hahaha okej :D jag är faktiskt lite synsk ibland B) eller så.. har lyckats förutsäga vad läraren ska säga under en hel lektion en gång.. fick deja vú-känsla och sen så viskade jag vad jag trodde hon skulle säga sen gjorde hon det.. jag inkl. alla runtom mig vart rädda :( var i femman och sen dess har det inte varit nåt sånt igen, men jag har ibland svarat på frågor innan de ställts.. lite läskigt ;)

2004-07-18 13:15
_mackan_ hahah jasvär som mej!!! vi skulle ha lektio nmed en annan klass i samhälsskunskap.. o ja sa precis innan vår lärare kom in... då sa jag-

My name is Eva sandström Johnson..ima teacher and i love stones! (med fet norrländsk brytning)

vår lärare kom in o presenterade sej o sa nästan exakt de där! =D

alla höll på o garva ihjäl sej

mende va i nian de...
Femme fatale

2004-07-18 13:16
gatudiktare- exakt!!
Femme fatale

2004-07-18 13:18
coolt :) det skrämmer mig ibland när mamma ska sätta dit mig och så svarar jag på frågan innan hon ställt den.. :O

eller ibland så roar jag mig emd att "känna av" vilka som ska kliva av bussen om två hållplatser. då kollar jag på folk och känner efter.. slår nästan aldrig fel :)

tror det är en rest av telepatisk kontakt som fanns förr, eller håller på att utvecklas hos människan.

2004-07-18 13:21
i min klass som ja går i nu..ja kände ingen från början.. o ja fick många blcikar från de gotiska svartrockarna i början..

men ja e typ sån däröversocial så ja brukade sätta mej ibland med en av dem..jag hälsade på henne i korridoren hon bara muttrade åt mej til lsvar..

sen en dag på levnadslära (en kurs som vi har i skolan som handlar att man dkisuterar massa saker) så fick alla ett papper...man skulle skriva sitt namn i en blomma o sen skulle den skckas runt o man skulle säga något positivt om den eprsonen,,,

när ja fick tillbaka min lapp så hittade jag bland allt kludder att de stod:

trevlig och jätteschysst även mot de svartaste av rockarna..du vet nog vem jag är..

blev så jävla glad efter det! man ska fan itne geupp..ska nog häls på allt so mgår på två ben nu i ksolan när den börjar hahaha

ne men ja blev ganska rörd eftersom den här tjejen är VÄLDIGT misstänksam mot alla som hon anser vara..typ snygga eller omtyckta..
Femme fatale

2004-07-18 13:23
_mackan- det är du nog ite ensam..om..mamma ger mej en blick..ja säger ja sk städa..hon ba bra..

men de kanske beror p åatt hon tjatat i en vecka =)

haha du e rolig du =)
Femme fatale

2004-07-18 13:32
Amar F16

okej kan vara därför ;)

tack tack :P jag bugar och suckar.. :P

2004-07-18 13:35
hahaha suckar? =P
Femme fatale

2004-07-18 13:36
jaja jag gjorde det då jag skrev, ch skrev det för jag tänkte på det :$

2004-07-18 13:37
hahaha tänkte du på suck? hahahahahha!!!
Femme fatale

2004-07-18 13:38
mackan- du vet att du har udnerstreck i ditt använarnamn..aa ja höll på oskriva till dej o nån tråd innan...o ja skrev fröst _macjkan_UNDERSTRECK_breake..

ja tänkte att ja skulle trycka på udnrstreck mens krev de istället...haha iq-befriad för studnen då...
Femme fatale

2004-07-18 13:47
hahaha fan vad bra :P:P det har faktiskt hänt förr ;)

jadå jag suckade så tänkte jag "jag suckade nyss" så blev det suckar :P

2004-07-18 13:48
hahahaha =)
Femme fatale

2004-07-18 13:48
oj oj oj.. hehe :D märks jag är trött? ;)

2004-07-18 13:52
_mackan..tycker du verkar mer rolig än trött =P
Femme fatale

2004-07-18 13:52
haha danke för den hördu ;);)

men jag är trött också :)

2004-07-18 14:43
jag vet snubbar som inte ser bra ut och som ändå får hur mkt cleana brudar som helst, har man en kul grym personlighet så funkar det hur man än ser ut (nästan) tror jag
www.myspace.com/spydaprod
largemoney ent.

2004-07-18 14:58
vi säger såhär..så länge du e en skön person så behöver du nog inte bekymra dej
Femme fatale

2004-07-18 15:09
haha yeah right :P

2004-07-18 17:29
Utsidan gör en intresserad,
Insidan gör en kär ;)

2004-07-18 19:02
Med det att de som är snygga i en persons ögon, är ofta snygg i de flestas ögon också, så menade jag att..
Om en kompis säger till mig att han tycker den personen är skitsnygg, så tycker inte jag det exakt motsatta. Jag kanske inte tycker att hon är skitsnygg, men absolut inte ful

Och om en kompis säger att en person är skitful, så tycker inte jag att personen i fråga är grymt läcker. Utan jag kan tycka hon är mer eller mindre ful.

Nu blev detta väldigt rörigt, men jag hoppas ni förstår vad jag vill komma fram till.

"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2004-07-19 08:51
God loves ugly
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2004-07-19 14:20

okej för många så är det utseende man går efter först.. jag tror att varje människa man möter har något att lära en... vare sig det är positivt elr negativt det kvittar... har du en fin personlighet... stark karisma, så spelar det ingen roll om du tjock ful , smal elr fin... det handlar mkt om självförtroende... jag avgudar vackra personligheter :)
"mitt liv är som en berg&dalbana,<br> SÅ HÅLL I DIG & NJUT AV ÅKTUREN!"

2004-07-19 15:42
jumpcut- hur faaan visste du det???? rudbeck alltså?!!!
Femme fatale

2004-07-19 15:50
han kanske gissade efter att ha sett din bild?

2004-07-19 15:54
:mackan_ nää men hur vet han det?

jumpcut_går du i rudbeck?
Femme fatale

2004-07-19 16:52
Amar F16

du har en bild på dig på din presentation. han kanske går på din skola eller nåt och kände igen dig?

2004-07-19 16:57
_mackan_ joo men iaf =S
Femme fatale

2004-07-19 17:00
hehe.. bara min gissning ju ;)

2004-07-19 18:02
:O

2004-07-19 19:09
jumcut- har ja nämnt här att ja går rudbeck? hur visste du?
Femme fatale

2004-07-19 20:46
jumcut- de där med levnadsläran =) den finns bara på rudbeck ..jaja på det viset =)
Femme fatale

2004-07-19 21:00
levnadslära?

2004-07-19 21:02
_Mackan_Breaker_ P16

rudbeck, min och jumpcuts gamla gymnasieskola, är den enda skolan som har levnadslära som ämne.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2004-07-19 21:30
haha LL läraren var jäklit snäll...fick mitt mvg..men de fick typ alla ändå =P
Femme fatale

2004-07-19 21:38
Orkar tyvärr inte läsa alla svar men ett utseende har betydelse. Självklart! Men ett utseende kan förändras beroende på hur personen är. En som är snygg kan snabbt bli "ful" medans en som bara ser okej ut kan bli väldigt attraktiv... det kan jag ju inte vara ensam om att tycka?

2004-07-19 21:40
capkillah- nej du är inte ensam om de.. men ändå en person behöver itne se värsta bra ut..charm o utstrålning är viktigare tycker jag..efetr personlighet såklart
Femme fatale

2004-07-20 00:00
Misery_chick

vad ÄR levnadslära?

2004-07-20 00:23
_mackan_ dt är en kurs där ma diskuterar tex rasism, sex, döden, kärlek, positiva tankar

flummkurs men jävligt intressant...heta diskussioner kan man ju garantera
Femme fatale