Jag trodde sommaren skulle bli underbar!
Med några veckor kvar utav skolan trodde jag att sommaren skulle bli kanon, de sista läxorna lämnades in och hultsfred och fotbolls-em närmade sig, det var upplagt för något bra. Jag hade heller inget jobb som jag skulle behöva tänka på, jag skulle bara slappa och ta det lungt, det hade ju jag sett fram emot, men ack så tokigt. Visst, Hultsfred var fantastiskt roligt och man längtar tillbaka, fotbolls-em är inte slut än, men i och med Sveriges uttåg föll ju turneringen lite. Midsommar är över, inte för att jag lägger någon vikt vid den här högtiden, men faktum av att det var ett gemensamt firande blabla, blev det inte sådär intetsägande som jag gissade på förhand. Men nu är man inne i sommarvardagen och jag har drabbats av total ånget, stress, rastlöshet, de flesta jobbar, jag går bara runt på dagarna och har ingenting att göra. Jag mår dåligt utav det, att kasta bort så mycket tid, den här sommaren kommer ju aldrig tillbaka, vill just utnyttja den på något gynnsamt sätt... Någon mer som hamnat i samma situation???
Vad vill du att det ska stå här? Ring: 0730 - 39347037204752752
|