I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Allmänt dumma hiphopare...

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-06-01 15:22

Allmänt dumma hiphopare...

Jag får spel på så kallade "rappare" som säger "äkta o kärlek" till hiphop. Och speciellt sånna som rappat i kanske några månader. Sen sånna som skriver i forumen "tight, jag känner rimmen flöda i min kropp"...mannen va fan e de för skit snack? Försöker sånna passa in i nått som de inte gör igentligen? Eller kanske de apar alla de andra dumma? Det finns inget äkta eller kärlek, man gör musiken, sen man diggar till den om den blir bra eller hur? Till alla som har emot detta jag säger nu, förklara äkta o kärlek? Och speciellt får jag feta spel på nykomlingar inom musiken som leker att de lyssnat på den i 45,4 år men igentligen lyssnade på Back Street Boys när de va små. Jag fick Snoops första skiva när jag va 4 år gammal..jag brukade alltid ta med den till musiken men alla retade mig för de tyckte de var skit. Sen när hiphop blev populärt började alla helt plötsligt lyssna på Snoop Dogg alla andra. Givetvis är hiphop en musik stil och det är inget fel på att prova på att göra beats,spela in låtar eller vad som helst, men inte snobbungar som har rikemans familjer o leker getto...stick med sånna...jag undrar om det finns fler än jag som håller med?

Ha d fett...Nikoz

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.