Hälsning till "dom döda".
Jag vet att det kommer upp såna här trådar lite då och då.. men jag måste verkligen få skriva av mig lite. Ibland går det så himla bra, och det är väldigt mycket lättare att leva med. Och så kommer det såna tillfällen, vanligtvis kvällar, då allt bara faller sönder. Det är ofta dom veckorna då man har mått jättebra och allt har varit super. Ja, så kommer det en kväll då man börjar tänka och sakna. Idag saknar jag verkligen min vän Alexander. Hm. Det kan vara för allt som händer imorgon, körkortsgrejor och allt. Det påminner lite om alla dina bestyr och jag saknar dig så himla mycket. Alex, Alex, Alex... vet inte om jag någonsin kommer förstå att du är borta. Det är iofs två år sedan du dog.. men jag vet inte riktigt om jag verkligen har fattat det ännu. Usch... jag vill så gärna att du ska komma tillbaka.. Usch.. fan vad det gör ont att sakna någon.. :( Finns det någon du saknar.. som du vill säga ett par ord till.. skriv dom här. Jag tror att dom ser eller förstår eller något. Alexander.. jag önskar att jag fick bara en dag till med dig. Saknar dig så jävla mycket.
What we do in life echos in eternity.
|