Rostat förhållande
hej... Nu har jag varit tillsammans med min flikka i lite mer än ett halvår. Ibörjan va de as schyst å så typ romantiskt å grejer, men allt har bara avtagit mer och mer.. ska de va så? hon bor ganska långt bort å de känns för*väligt må jag säga,(ca 11mil kanske inte så super långt men fortfarande 11 mil). I början hände de att vi ringdevarandra typ 2-3 ggr per dag. å de har avtagit, nu är de typ 3 dagar sedan jag snacka me henne. Sen sms:en i början va de riktigt goa sms typ "gulliga" men nu är de typ *hej pojken. hur är de? va gör du? puss* ... usch ska de va så?.. jag försöker typ att ge små glimtar i bland me fina sms å så ge henne nån pressent när vi träffas, men får typ ingen respons i lband... har snackat lite me henne å så och hon säger ett hon älskar mig å så... säg inte att de är dags att göra slut... vill verkligen inte älskar henne också typ hur mycket somhelst... finns de något man kan göra.. för att de ska bli lite mer "action"? pz
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
|