I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

arg som bara den

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-05-27 14:35

arg som bara den

antagligen kommer många säga att det är mitt eget fel..

jag och en kille som ja inte vill skriva ut har pratat ett tag via telefon och vi är bra kompisar o så , eller var. han sa att han var ihop med en tjej i början men att hon var jätte elak mot honom hela tiden o var otrogen o så.. sen gjorde hon slut o då började han säga att han gilla mig ( han hade även sagt det några gånger innan) o visst ja måste erkänna att ja föll ditt för honom med. kanske inte på värsta sättet men.. ja.. ni fattar., han berättade en massa saker o sa att han aldrig sagt det till någon o fick sig själv att framstå som värsta helgonet. aldrig drack. rökte, eller hade sex o sånt. ja jag vet jag är lättlurad.

i alla fall så var han inne på msn nu för en stund sen. vilket visade sig vara hans exflickvän. VILKET i själva verket var hans flickvän o dom hade inte alls gjort slut.,
vi pratade o så visade det sig att han snackat väldigt mycket skit om mig till henne. o ja sa ju allt han sagt om henne..
sen lite mer saker.

just nu känns det som om jag är kababel till mord.
dels på honom för hans svinighet mot sin tjej o lite mot mig
dels mig själv för att ja är så otroligt korkad o borde ha sett detta,.,

vad gör man med en sån människa? det är ju så att man inte bara kan stänga av allt vad heter kontakt. killen är inte i sverige o jag kommer inte kunna prata med han föräns om en vecka.

jag skakar av ilska

någon som varit med om liknande eller är det bara jag som är iq befriad?

2004-05-27 14:40
men inte fan går du till första bästa tjej o lurar i henne att du är kär i henne o sen säger till din riktiga tjej att hon är jätte efterhängsen..?

2004-05-27 14:55
hmm... har aldrig varit med om sånt där shit asså... men hände de mig, jag skulle nog bli så jävla förbannad, så jag skulle säkert skjuta dom båda två...
If a war is holy, wat does den di anholy stand for!?

2004-05-27 14:56
båda två?

2004-05-27 14:57
mm, prcis... först kilen(tjejen i mitt fall om de skulle hända), för att han/hon gjort som han/hon gjorde, sen pojk/flickvännen för att hon/han inte märkte ett skit av vad som håller på och hända, vad killen/tjejen håller på med...

2004-05-27 14:58
ja det är ju ett alternativ. men löser inget

2004-05-27 15:01
njo, de tycker jag... då finns inte dom längre, och då behöver jag inte se dom dumma jävlarna... lika om min flickvän går och ligger med nån annan.. eller nej föresten... då spottar jag på henne, och säger att om hon ser mig ute nångång, så ska hon inte ens kolla åt mitt håll, för då kommer jag fortsätta spotta på henne, och jag ber alla mina vänner att spotta på henne också...

2004-05-27 15:46
Hehe säger man bara dom rätta orden och ler så funkar det alltid. Varför är alla så godtrogna?
-=Lek med livet så leker livet=-

2004-05-27 15:53
utanatttveka: knullade han dig?
I'm watchin all of ya because your game is so poor

2004-05-27 16:17
såna kompisar är inte att ha jävligt dålig stil och dessutom är han falsk !

2004-05-27 16:41
utanatttveka: knullade han dig?

Hahaha!

Såja nu är jag lugn igen.

Du lär säga upp kontakten med honom för då är han ju trots allt ingen "kompis". Det är ju knappast någonting att satsa på.
Har ni träffats i verkligheten? Isåfall så är det bara ignorera och visa att han gjort fel. :) Mitt tips bara.
California, knows how to party!

2004-05-27 16:45
Om det är hämnd du är ute efter så kom ihåg att den smakar bäst kall.. om killen inte vet om att du har pratat med hans flickvän och inte vet allt det ni pratat om kan du leka rätt så mycket med hans huvud när han kommer hem, va kall! det är mitt tips :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-05-27 16:49
nej jag är inte ute efter hämnd. tror jag.. hon lär väl säga en del till han kanske?

nej inget sex mellan oss.
aldrig. o det är ja glad för

2004-05-27 16:56
dissa han bara så kan han gå o f#ckhimself

2004-05-27 17:00
tro fan att ja kommer dissa han nu. ja ska inte prata med han överhuvudtaget. men jag kan inte släppa tanken av att blviit utnyttjad på ett sätt.-.

2004-05-27 17:01
Det framgick inte ur ditt första inlägg huruvida ni träffats och så? Om det handlar om IRL-grejer. Nå? :)

2004-05-27 17:11
vissa personer verkar ha ett behov av att manipulera och lura andra. ganska mycket som mytomani, fast detta är ju klart värre. kanske ville han "bevisa" för sin flickvän hur trogen han va genom att låtsas att en annan tjej va efter honom men han va så trogen och ärlig.

eller så är han bara sjuk. jaja, mitt tips är att inte träffa honom igen. människor som hittar på saker bara sådär tycker jag är läskigt, det är nåt fel med dom. en sak är att överdriva men här har han ju verkligen ljugit

2004-05-27 17:11
UtanAttTveka
Funderar du på att fortsätta stöta på grabben ens?
I så fall är du inte bara en toffel utan dum också...

2004-05-27 17:13
men grejjen var ju den att så fort ja pratade med en annan kille överhuvudtaget ringde han o typ förklarade mig som om ja hade sagt till den killen att ja skulle ligga med honom o ha tyckte det var konstigt att ja hade killkompisar..

2004-05-27 17:19
UtanAttTveka F16

Är det han som är 12 år och önskar sig en 2.25:a samt en påse nappar i födelsedagspresent?

2004-05-27 17:19
haha vilken störd jävel

2004-05-27 17:22
haha fortsätta stöta på honom? no way.. han är off nu.- jag vill inte prata med honom överhuvudtaget.. ja är fruktansvärt arg på han. hoppas det lugnat ner sig tills han kommer hem.- för hans skull.

nej han är väl 15 snart 16 skulle jag tro..

2004-05-27 17:29
UtanAttTveka
Så du är lite småpedo av dig ;P

2004-05-27 17:36
nej, jag säger bara de... EN VARSIN KULA OCH SAMMA BEGRAVNING ÄR VAD SÅNA "MÄNNISKOR" SKA HA!!

2004-05-27 17:37
gurknäsa p17

du verkar vara en glas prick med mycket erfarenheter du

2004-05-27 17:38
tBoy P17

va mena du med de då..?

2004-05-27 19:13
john08 haha nej då... bara P19 för min del :P

jag är rätt säker på att om ja skulle säga vem det var så skulle alla veta ve, det var

2004-05-27 20:12
UtanAttTveka
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaa, du kan inte hålla på så där. Fortsättning följer stilen...

2004-05-27 20:44
UtanAttTveka
pedofil ? jatack :p
we all wanna knöw !! :)

2004-05-27 22:05
har tanken inte slagit ngn av er att kanske killen är intresserad av utan-att-tveka men har en flickvän på halsen. han vet inte riktigt vad han ska göra. han kan ju inte säga till utan-att-tveka att han fortförande är ihop med bruden, för då sumpar han alla sina chanser. men han vill inte bara göra slut med flickvännen bara så där. För han gillar ju henne och har varit ihop ett ganska bra tag. Problemt med flickvännen är att hon alltid ska lägga sin näsa i blöt. Och nu undrar hon vem fan den där utan-att-tveka är. "nah, fan det är... typ ingen...eh" funkar i början men när bruden frågar en tredje gång måste han ju söga ngt vettigt. han klämmer ur sig att hon är fett efterhängsen och jobbig.

Och nu har den stackars killen förlorat båda brudarna pga av sitt dubbelspel. stackars liten.
America: where a poor black boy can grow up to become a rich white woman. Michael Jackson

2004-05-27 22:27
haha

2004-05-27 22:53
kneelwhenIenter P18

det heter "jenkare"

2004-05-28 08:02
jjag tror inte att han har några som helst känslor. det var spel rakt igenom

2004-05-28 13:53
ja killen i fråga har nu skickat mail o sagt en massa.

UtanAttTveka | Idag 07:58 |
haha ja men ge mig din mail o så då =)
sov du gott?
puss

ja så skrev ja i hans kompis gb.. ja skulle få se en bild.

SE VAD??? va ska han se??
har ni pratat pa telefon igen eller??

fyfan..

USCH
du ljuger hela tiden
du har ALDRIG tyckt om mig
det vet jag
fan, hur kunde jag ens tro allt du bara lurade mig med??
usch, fyhelvete va dum man kan vara ibland.

fyfan..

2004-05-29 18:10
nä ja vill inte ange honom.. ja visst ja vet man ska inte lita på folk.. då har ja lärt mig en sak av det i alla fall..

ja kan ju avslöja att han ska/ skulle till tältningen

2004-05-29 18:21
jävla svin ! en skam för vi med snoppar

2004-05-29 19:40
i göteborg

2004-05-29 19:46
Just nu e jag skitlack på att min tröja jag tänbkte sätta på mej luktar skunk..
undertiden

2004-05-29 20:03
nej han är inte känd just för att han ska dit.
men för annat. särskilt i din värld skulle ja tro.

2004-05-30 20:47
jävlar alltså... ja har fått sju mail där han säger samma sak.. ja har inte gjort nåt, hon ljuger blabla.

2004-05-31 14:17
hah han har hotad mig för att jag snackat med UtanAttTveka

2004-05-31 18:40
är det bara jag som tror att myntet har två sidor eller?

Okej, snubben kanske inte är Jesus men han lär ju ha haft en anledning till varför han gjort som han gjort. Det finns alltid en orsak bakom saker. Sen om orsaken är betydelselös och självisk är en sak, men det känns som halva berättelsen saknas i det här fallet.
America: where a poor black boy can grow up to become a rich white woman. Michael Jackson

2004-06-01 09:47
eYe

kanske ska vänta lite med att koppa messen från han o visa en admin.

2004-06-02 08:28
äsch. nu skiter jag i det.

han säger ju till alla jag känner att jag ljuger..
men jaja.. killen är ju livsfarlig. kommer hem idag. tyvär.

2004-06-07 23:10
äh UtanAttTveka skit i han , han gör nog inget det är fan skamligt att göra illa en tjej okej de där lät smörigt men jag tycker iaf det

2004-06-07 23:53
så jag skulle säkert skjuta dom båda två...
...sen pojk/flickvännen för att hon/han inte märkte ett skit av vad som håller på och hända, vad killen/tjejen håller på med...

gurknäsa är du dum i huvet eller. du skulle ju inte heller se vad som hände! jag fattar inte varför man är lika sur på den man är otrogen med, den är ju i god tro att man är den ende (tro mig)
''If life was prison, music would be the yardtime''-Gift of Gab