arg som bara den
antagligen kommer många säga att det är mitt eget fel..
jag och en kille som ja inte vill skriva ut har pratat ett tag via telefon och vi är bra kompisar o så , eller var. han sa att han var ihop med en tjej i början men att hon var jätte elak mot honom hela tiden o var otrogen o så.. sen gjorde hon slut o då började han säga att han gilla mig ( han hade även sagt det några gånger innan) o visst ja måste erkänna att ja föll ditt för honom med. kanske inte på värsta sättet men.. ja.. ni fattar., han berättade en massa saker o sa att han aldrig sagt det till någon o fick sig själv att framstå som värsta helgonet. aldrig drack. rökte, eller hade sex o sånt. ja jag vet jag är lättlurad.
i alla fall så var han inne på msn nu för en stund sen. vilket visade sig vara hans exflickvän. VILKET i själva verket var hans flickvän o dom hade inte alls gjort slut.,
vi pratade o så visade det sig att han snackat väldigt mycket skit om mig till henne. o ja sa ju allt han sagt om henne..
sen lite mer saker.
just nu känns det som om jag är kababel till mord.
dels på honom för hans svinighet mot sin tjej o lite mot mig
dels mig själv för att ja är så otroligt korkad o borde ha sett detta,.,
vad gör man med en sån människa? det är ju så att man inte bara kan stänga av allt vad heter kontakt. killen är inte i sverige o jag kommer inte kunna prata med han föräns om en vecka.
jag skakar av ilska
någon som varit med om liknande eller är det bara jag som är iq befriad?