I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-05-24 09:29

knas hemma

ja har skrivit en inlägg om de här förut... de handlar om min tjej kompis som blir slagen hemma....
här om dan så planka hon å min guzz me mig på pendeln... å själv klart kommer kontrolanter å plockar henne å min guzz...
medans hon fick skriva ner alla sinna uppgifter så börja hon stört tjura... tjejen får inga cash av morsan, hon har aldrig fått månads peng... hennes morsa drar in hela summan... hon får aldrig deg te nya kläder... hon baxar allt sitt smink... å nu kräver morsan att hon ska pejja hela beloppet själv, utan att morsan hjälper till att lägga ut... sen blir ju inte saken bätre av att hon får stryk me gämna mellan rum av sin styv farsa... han dunka hennes huve i golvet 3 ggr sist... ja å min polare planerade att gå å sätta en yxa i dörren, men isåg att de kan ge svåra konsekvener, för hennes del... ja skiter i om ja får knas... hon e ändå en tjej som blir slagen å dessutom min polare... hon förkänar bättre...
om nån undrar e hon 16... morsan e falkare å har torskat förut på barnmisshandel... men har ändå kvar både barn å ungar... styv farsan är en bög försäljare bara som ser ut som en påse skit å som gör allt för att provesera min polare...

då till frågan... nån som har en idé?? funderar nämligen på att plocka snubben utanför kåken så ska han få smaka på sin egen medecin... nån som har nått bätre att komma me??

Du har en fågel!