I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tror ni på spöken och sånt där övernaturligt.

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2004-05-11 21:48

Tror ni på spöken och sånt där övernaturligt.

Ok, låter kanske lite töntigt med spöken eller så men ja tror fan att döda kan komminucera med människor, har rätt många i bekantkretsarna som har stött på det.
Men sen finns det folk som e mer mottagliga till "spöken" och övernaturligheter skulle jag säga. Min flickvän har en kompis som kan komma in i trans så att hon lämnar sin egen kropp med själen så att hon kan se sig själv utanför o sen ta sig till platser långt bort. Hon hade vart ända hos min flickväns område i Gränby i Uppsala o hon själv bor i Strömstad o sett en massa grejer, typ hus, staket och folk som satt på en bänk o efter transen så ringde hon min flickvän o berättade detta för henne o berättade om hur allt såg ut o så o va folket på bänken hade för kläder o sen kollade min flickvän ut o såg dessa personer o allt stämde på pricken in.

Sen har samma tjej typ lite judeblod i sig (i släkten asså) o när hon va fyra ritade hon en karta över Ausschwitz direkt ur huvet o visade sin mamma o berättade hur fångarna hade gått när de blev gasade o så.
Creepy huh?

Sen va d en del andra grejer som samma tjej hade vart med om men ja pallar inte skriva d o ni skulle inte orka läsa allt heller om d blir längre.

In case you didn't notice, I was being sarcastic.