Våren, pollen, ett helvete
Idag vaknade jag och kunde inte öppna ögonen för dom hade klibbat ihop. Så jag låg kvar och funderade på hur jag skulle kunna öppna dom. Jag tog mig blundande bort till toalettetn och mjukade upp dem med jummet vatten. sedan vandrade jag bort till köket och käkade allergi tabletter. Kände mig torr i munnen för näsan hade slaggat igen så jag hada andats med munnen hela natten. Tog och och drack lite kallt gott vatten och kikade ut genom fönster och såg den underbara vår solen, tänkte fy fan va härligt me vår. Nös plötsligt till lite för hårt och vidrigt snor täckt mitt fönster, tar lite papper från hushållsrullen brevid och börjar torka får en kännsla av att de droppar något från näsan kollar ner på min ljusblå siden pyjamsa jacka och inser att jag har fått världens näsblods attack. Tar mig bort till toaletten och försöker få stopp på de, men inte fan slutar de... sitter här nu med blodiga bommulstussar i näsan... Fan va jag älskar våren...!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
|