Konstiga händelser... Ödet?
Har ni tänkt på hur skumt det kan vara vissa dagar? Hur en handling leder till en annan, just för att du hann med den där bussen med en sekunds marginal träffar du på någon viktig person... eller att du får en känsla att om du gör just det DÄR så kommer någonting hända. förra veckan hade jag en sån dag. jag satt på bussen och kände på mig att en viss person skulle gå på bussen vid en station, han gjorde det... när jag är på väg hem tänker jag på en snubbe som är smått intresserad av mig, och känner att han ska gå på bussen, han gör det. när jag nästan är hemma får jag värsta känslan att jag inte ska gå hem utan jag tar pendeln in till stan utan att ha något att göra. jag går och tar ut pengar vid centralen, letar efter en bok på pocketshop men den finns inte där, så jag går till den andra där nere. haha då springer jag på ett gammalt ragg som jag i stort sätt dissat för att jag precis gjort slut med min kille. men efter det gav jag honom en chans då, eftersom det kändes som det var meningen ungefär... haha. (det var värt det.. moahaha) jaa men iallafall, har ni känt sådana där saker ibland? inte bara just sådana händelser utan det kan vara ibland att man kollar på tv eller pratar med någon och så kommer ett speciellt ämne upp: om en händelse, en film, en person, musikgrupp.. vadsomhelst som du inte har pratat om någonsin eller för jättelänge sen... och de kommande dagarna så ser du det dyka upp precis överallt ! ex. alltså att du ser någon typ dokumentär om någon jätte okänd person och sen tre dagar senare ser du en bok om den personen i ett skyltfönster... känner ni igen er? eller är det bara jag som får värsta konstiga känslor ibland alltså: "om jag gör det här så kommer någonting större inträffa".
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|