I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Trött på livet i sthlm..

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-04-11 16:38

Trött på livet i sthlm..

har ni någonsin känt att ni bara vill iväg från där ni är och därni bor trots att ni har det bra, ni har det ganska soft i skolan/jobb, ni har extremt sköna vänner men ni vill bara iväg?

Jag är så jävla trött på livet i Stockholm..jag vill bort från den här jävla staden, folk är så jävla beroende av uppmärksamhet, eller så uppfattar jag det iaf...Folk ska alltid vara så jävla mycket, besegra någon annan genom att tjacka den dyraste klädesplagget osv..vafan händer?!?!?

jag menar, runt 70% av folket i min skola knatar fortfarande runt med canada goose jackor!?!?!

Alla ser ju för fan likadan ut alltså, knatar runt i sina jackor, tiger tröjjor, jl pannaband, arband och allt vad fan det är..varför är folk så jävla fixerade vid denna uppmärksamhet!?!?

Alla dessa fjortisar som driver runt och super sig redlöst packade och kollar snett på mig för att jag inte super på helgen och för att jag inte har en j-lindeberg tröja för två papp...

Så jävla less på livet här i sthlm....

var tvungen att få skriva av mig...

ingen som delar min uppfattning?