I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

UFO | Det mest trovärdiga.

Övrigt - Vardagsfilosofi

Hangaround

2004-03-29 16:21

UFO | Det mest trovärdiga.

Satt mig ner häromdagen och tankade lite klipp från påstådda UFOn som fångats på film.

Dom flesta såg väldigt fejkade ut men det var ett par som jag blev skraj över.

1. En par som är uppe i luften kring WTC (då det fortfarande stod upp) och ser något "bakom" dom. Sedan far det ifrån dom fort som fan. Sedan kommer det emot dom med en jävla fart och sedan upp i luften och försvinner. Känns som att det måste vara fejk men jävligt bra gjort isåfall.
Varför det känns fejk är ju att han hinner följa objektet med kameran när det drar upp i luften.

2.Några grabbar som filmar något konstigt i en sjö. Ligger först och rör på sig men drar sedan vidare i vattnet med en jäääkla fart. Sedan försvinner det...ser ut som att det typ dyker ner.

3.klippet heter typ "UFO over Area 51." Där ser man massa ljus sken som far runt och runt i en hög hastighet. Ser mysko ut.

4.Det mest trovärdiga klippet som NASAS egna satelliter fångat upp. Den där vita pricken som ute och far i atmosfären och drar sedan iväg med högfart och försvinner.

----

Blir lite till mig när jag ser dessa klipp. Jävligt nyfiken på om vi verkligen inte är ensama i nuet. Om det finns något omkring oss som vi INTE kan se.
Väntar bara på en löpsedel som lyder. "Vi är inte ensamma".

Men känner ni igen filmerna jag berättar om?

Min bror berättade och om en annan sak som hände i Holland som jag inte hittar något klipp på. Också en av dom trovärdigaste händelserna då det var många som bevittnade händelser inkluderat myndigheter.
Ljus på himlen och myndigheter såg prickar som for med rasande hastighet på deras radarskärmar.
Någon som vet något om det? Någon länk?

Finns det någon bra hemsida med samlat matrial? Hittar bara horribla sidor med färger som man får ögonskador av.

'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'
Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994