I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

tankeläsning?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2004-03-24 21:13

tankeläsning?

Jag tror att jag läst tankar nån gång.. men det är liksom inte att läsa riktigt.. det är typ.. en känsla mer :\.. händer ibland på bussen, eller nåt, helt okontrollerat utan att jag egentligen vet när, för om det är fler tankar kan jag liksom känna en tanke typ ”nu ska jag stiga av bussen” (svårt att förklara) och så kan jag peka ut varifrån den kommer lite ibland.. det KÄNNS om det är en gubbe i medelåldern som är fem meter bort, eller inte typ.. :\.. hmm.. är inte så insatt i ämnet så jag vet inte riktigt hur det ska beskrivas :P.. vill gärna lära mig mer om denna ev. gåva/förbannelse och hur man kontrollerar det :).. händer oftare nu än förr :\ hmm.. nåt bra boktips/tips från egna erfarenheter?

"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!