I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Just bråkat med tjejen vad ska jag göra?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-03-21 22:02

Just bråkat med tjejen vad ska jag göra?

Vi började bråka idag..och det var typ vårt första "riktiga" bråk.. imorrn har vi lixom vart tillsammans i 3 veckor. Och igentligen började hon bråka över en skit sak..Men ialla fall hon säger att hon är fett besviken och ledsen på mig. Och jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att göra så att hon förlåter mig.

Det vore kul med seriösa svar tack...

"I Have No Name So Death Can't Find Me"

2004-03-21 22:04
det vore kul att veta vad "skitorsaken" är..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-03-21 22:08
okej. vi var på en fest, (detta var innan vi var tillsammans men på G) och jag dansade med en annan tjej, och på ngt sätt kom det upp idag när vi satt och snackade, och så nämde jag att denna tjej dansade som ngn i Chingys video "right thurr" (jag dansade med henne) då fick hon för sig att jag vill bragga om det, och skit. det var typ det..:S

2004-03-21 22:09
Den vanliga svartsjukan.
människans största hjärnfel.
strength

2004-03-21 22:10
jaha.. det var ju inte värt en förlåtelse direkt.
om inte hon kommer över det så hade jag skitit i henne rätt hårt.
ring henne och fråga om hon fortfarande är lack och om ni kan prata om det..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-03-21 22:11
svartsjuka. usch! säg om det var då, att du inte alls bragga om de! elle nåt.. :) good luck

2004-03-21 22:18
tack..

jag vet jag har sagt det alla har påpekat.. och grejen är att jag inte kan skita i henne, för jag är fett kär i henne.. och vi har varit på G i flera månader, men det har alltid kommit saker i mellan.

Jag fattar inte varför hon tog så förbannat illa upp, jag vet att jag inte skulle ha gjort det.. Och jag skicade sms till henne, och då skrev hon att jag har sårat henne. och jag har bett om förlåtelse, men hon är fortfarande sur..

Mer Hjälp, Och skulle ni blivit sura?

2004-03-21 22:26
men shit... tre veckor.. bah...

hon är ju fan pantad i huvvet din brud.. om hon blir sur för nått som hände innan ni var ihop
Rock out with your cock out!

2004-03-21 22:33
Jag har varit ihop med min flickvän i 10månader och vi har inte bråkat en enda gång..
Tror det är bra med småbråk ibland, för jag är ganska säker på att jag och min flickvän kommer göra slut över en skitsak eller bli ovänner över världens minsta grejj..

Stå på dig mannen, om du är kär i henne så snacka med henne, förklara det.. Hon förstår nog, det löser sig fan.
damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job

2004-03-21 22:35
two_grand: rätt många brudar har en tendens att reagera så?
Hon behöver inte vara pantad i huvudet, hon kanske bara är kär i Frakkha och kanske blev avundsjuk?

Jag gillar inte när min flickvän sitter och snackar om saker hon gjort med andra snubbar liksom, men din tjej överreagerade nog..
Men det är inget du kan göra något åt nu, lika lite som du kan göra något åt att du dansade med chingy bruden.

Det som är gjort, är gjort.

Nu har jag varit vis nog för idag.
damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job

2004-03-21 22:36
thx rob, jo, det är nog bra med bråk ibland, men hon blev så jävla sur över en sån här skit sak...så jävla störande!

2004-03-21 22:37
jag säger det igen. RING HENNE, skicka inte nått smshelvete. prata om det, om hon fortfarande bitchar sig är det bara att lägga på och vänta tills hon kommer tillbaka på knä, gör hon inte det så är det bull.

2004-03-21 22:41
mm...men grejen är att hon sover..:( jag vill inte störa, kalla mej toffel, men i got some mannes, så jag får väl snacka med henne imorrn.

Och det jobbiga är att vi går i samma klass...

2004-03-21 22:46
jo det är sant..jo grejen är att jag också är ganska svartsjuk av mig, men jag vet att jag aldrig skulle ta så illa upp av en sådan grej..och det där med blommor, nja...får se

2004-03-21 22:52
mm..nej jag vet inte..vad det är..jag vet själv hur det är, vi går ju i samma klass, och när ngn blir lite för närgången hotar jag med spö...Omoget jag vet..men jag kan inte råfördet..men lixom, jag sa det inte för att såra henne.

och om det skulle vara ngt annat så vet jag inte var det skulle kunna vara, för vi har det bra...förutom detta som hände idag..:S

2004-03-21 22:56
Gjort e gjort och du kan inte göra så mycket åt det, sen kan man ju undra vad hon har med vad du gjort innan ni var tillsammans att göra. Alla har en historia bakom sig, du valde att vara tillsammans med henne och det kommer hon nog också att inse.

2004-03-21 23:16
mm

2004-03-22 10:52
Det går över snart... brukar göra det :) hon tycker ju inte om dig mindre för det, det visar ju bara att hon tycker om dig mkt eftersom hon blir svartsjuk... tom. innan ni blev tillsammans :)

bara vänta så går d över
Illmaticly ill

2004-03-22 11:33
Ta droger.

2004-03-22 14:02
jag skulle inte blivit sur, de kan jag nog lova

2004-03-22 15:14
om min pojkvän tillät någon söndertjatad klichébrud att stå och gnida av sig rumpskit i hans skrev så skulle han få smaka på rotting. :)
fast allvarligt: förklara för henne att det absolut inte betydde något. och tänk en stund på vilka friheter du kan acceptera från hennes sida, eller inte, och rätta dig sedan efter det i ditt eget uppförande.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2004-03-22 16:17
Men grejen är ju att Detta hände ju innan vi var tillsammans, och allt jag sa att hon dansade med mej som ngn i Chingy Videon. Vad är det som är så farligt idet? jag menade inte att Min flickvän dansar dåligt, eller att jag tycker mer om den andra bruden. Jag påpekade det bara, eftersom det drogs upp på tapeten, och jag har lyssnat på henne när hon har snackat om sina Ex, och jag lackar fan inte...

...

2004-03-22 17:30
Frakkha P16: Jobbigt läge men låt hennes sår läka av sig själv. Det är nog bäst så.

pratade ni nå i skolan idag eftersom ni går i samma klass?
"I got a timemachine, use it to insult you mom and fuck with her childhood" -Edan

I was born as a beautiful man, but the uglyness is powerful, i do what i can! - Vinnie Paz

2004-03-22 17:35
nej..hon sa inte ett ord, och hon var sur som ett packet mjölk som stått framme över natten.

men vi har snackat lite nu, så vi får se vad som händer...:S

2004-03-23 09:18
jag hoppas det ordnar upp sig. Hatar när det är struligt med en brud...
"I got a timemachine, use it to insult you mom and fuck with her childhood" -Edan

I was born as a beautiful man, but the uglyness is powerful, i do what i can! - Vinnie Paz

2004-03-23 13:22
hur kan du säga så?

fattar du inte att hon blir svartsjuk?

du är en elak människa man säger inte sånt när ens flickvän är med...

jaja du får väl ta lärdom av dina misstag unge man!
Fucks your life up crew
Tjabo!

2004-03-23 14:08
Virtual_Sexuality P17: Varför ska man inte kunna säga så?
Visst klart hon blir svartsjuk. Men beté sig på det sättet är väl lite väl? Eller? Man ska vara ärlig i ett förhållande och man ska kunna säga sånna saker utan hon beter sig så.

2004-03-24 16:38
det har fixat sej och nu är vi vänner igen:D så tack för all hjäp, och jag lär förmodligen återkomma med liknande problem:D

2004-03-24 18:12
Frakkha P16: Är ni inte tillsammans fortfarande då?

2004-03-24 18:27
jo det är vi:D

2004-03-24 19:27
Get out while you can.

2004-03-24 22:15
tack alla!

2004-03-24 22:30
Frakkha P16 Skit i det. Kryp för henne o var gosig o snäll... Köp hennes favvorit-choklad/glass/frukt och be om ursäkt o fixa dig ett försoningssamlag ;) Så pass tidigt i ett förhållande e de no-big-deal!

Men fan! Se upp! Blev hon yxtokig (?) över det lilla efter så kort tid efteråt bör du nog dra öronen till dig efter så kort tid!

PEACE!
"Som att bo ihop med en väldigt liten alkoholist" // Jonny Depp om att leva med sin son

2004-12-30 15:35
sway_whop F17

"kan bli sådär utan anledning. hoppas du har överseende me d. "

...eller så kanske du borde lära dig att hantera din svartsjuka
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2004-12-30 15:55
Misery_chick

eller så borde du lära dig att inte lyfta upp trådar som är ca 9 månader gamla, tror deras problem är ganska så över? GAH

2004-12-30 15:59
prsk

ja jävlar, men varför såg jag den när den är så gammal, inte direkt som om jag varit inne och grävt 15 sidor in in vardagsfilosofi?

ytterst mystiskt
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-01-03 02:58
häng dig själv

2005-01-06 04:29
tjejer är dumma i huvet? vem sa det det?
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen

2005-02-02 18:30

Frakkha

Hon lär ju komma över det.. Lämmna henne ifred ett tag, risken om du ringer el nåt är ju att hon bara blir mer förbannad :(
"Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original"

2005-02-03 01:09
kom över det....
gå vidare ------> :D