Rädd för kärlek!?
Jag har ett stoooooort problem nämligen att jag ALLTID tröttnar på en tjej så fort jag blivit tillsamans med henne. Det spelar ingen roll hur kär jag var i tjejen innan vi blev tillsamans! Detta börjar bli skitjobbigt eftersom jag insett att jag alltid sårar tjej i fråga. Två veckor efter att jag dumpat en tjej då jag glömmt bort detta är jag på jakt efter en ny tjej igen! Vad fan ska jag göra?
No danger on the roof!
Kna det vara så enkelt att jag inte vill binda mig eller bara att jag inte kan ta emot kärlek!?
No danger on the roof!
du kanske e bög? haha neee va tröttnar du på?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag förmodar att din uppväxt har med detta att göra. jag gissar att dina föräldrars relation inte e 100%ig eller att dom till och med e skiljda. din relation till dina föräldrar e inte heller som den ska. har jag rätt? isf vet jag va jag ska göra när jag "blir stor."
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
jag tror att de e både och.. eller så har du inte funnit den som du känner att det klickar riktigt..
You can put a bullet in my head but you can never kill what i said..
Päronpung: ah så kanske det är! nej men det jag tröttnar på är personen i helhet, all kärlek jag kände innan försvinner helt! Rhetoric: Jo dom är skiljda, och vidare med relationen till dem är att min relation med min pappa är alldeles utmärkt och relationen med min mamma börjar bli allt bättre igen. Men vad har det faktum att de är skiljda med detta att göra? Skulle ju kanske kunna få ihop det med ett freudianskt synsätt men jag litar inte riktigt på freud!
No danger on the roof!
Hobe_one P19 jo. (nästan) alla porrskådisar har skiljda föreldrar. sex och relationer blir fucked up när man har trubbel hemma. så är det bara. man påverkas så starkt att man lider av det resten av livet. synd, men så är det.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
du kanske inte hittat den "rätta" hur klychingt d än låter
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rhetoric: grejen är ju att jag aldrig haft några ordentliga problem hemma, jag märkte inte ens att mina päron skiljde sig, det vara bara slut en dag, såg dem aldrig bråka en enda gång, eller det är klart jag sett dem bråka men du förstår kanske, skiljsmässan var inte ett dugg jobbig på något vis. det enda problem jag har haft hemma var när min mor fick reda på att jag klottra men det är lugnt nu, inga bardoms minnen som satt sina spår vad jag kan se. Kanske ska prova psykoanalys för att komma underfund med mina undanträngda demoner!
No danger on the roof!
Päronpung: Jag var kär i samma person i ca 6 år, och då menar jag så kär att det gjorde ont varenda gång jag såg henne eller ens hörde hennes namn, men när det väl blev vi två så försvann dessa känslor!
No danger on the roof!
Hobe_one P19 jävligt skumt...det där sistnämnda.
Rhetoric P19: Jo jag vet, fattar bara inte varför!
No danger on the roof!
finns det något ovanligt som hänt i relationer förrut? eller har det vart såhär från första början?
oh Im not alone det du beskriver stämmer, tyvärr?, in på mig allt för väl
lianas F21 det Hobe_one snackar om?
Rhetoric P19 Det har alltid varit så här, har aldrig haft ett förhållande som varit längre än 2 veclor, okej att jag inte är så himmla gammal än men va fan! Lianas F21 Har du samma problem?
No danger on the roof!
Rhetoric yes
Lianas F21 Och du ser ingen ljusning i problemet?
No danger on the roof!
du blir säkert ihop me brudar för fort, som inte så bra/snygga/sköna osv som du tror just då bah att dom e d föreställer dig att dom e nåt dom inte e o så blir du ihop me den o så bliru besviken, så kanske? har jag råkat ut för iaf
Walk in my shoes, hurt your feet. <br> Then you'll know why I do dirt in the street.
ah får väll ta å ge mig själv en spark i röven eller nåt!
No danger on the roof!
Hobe_one P19 nej för fan, gör inte det... tänk om du gör det och gillar det. då blir du kanske gay. eller förresten, det kanske fixar problemet! lycka till :)
Hobe Du är bara lite överkåt, ha sex lite oftare så ska du se att det löser sig, och försök att inte bli kär i alla som går i din skola, du kommer bli hatad till slut ;)
-=Lek med livet så leker livet=-
Hobe_one P19 jag e också sån! jag vet inte varför.. ja kan gå o drömma om en kille hur länge som helst, och va skit"kär" i honom! men sen, om jag liksom kan få honom och han skulle vilja vara ihop med mej, så börjar jag hitta fel på honom och undvika honom! det e faktiskt jobbigt.. jag vete fan va ja ska göra. det var mer förut, nu lider jag inte av det direkt.. tyvärr har jag inget bra råd hehe, men hoppas de löser sig
john08 vem bryr sig om man blir hatad på skolan!? slutar ändå snart! ;) Lovato F16 ja man kan ju alltid hoppas!
No danger on the roof!
Hobe_one Så sant så... Men till sommaren kommer du bara vara nere i en källare och lyfta grönsaker så då behöver du bekymra dig om du inte blir bettudad i damp Otto :P... Det löser sig...
Intermezzo Nej det är en kille som har damp på hans jobb. Ett riktigt roligt psykfall. Han heter Otto
"the chase is better then the catch" kan det vara så? John08 haha ingen risk du, men otto heter faktiskt kristian egentligen tror jag iaf dessutom har han adhd
No danger on the roof!
Hobe_one Det kan ju faktiskt vara så att du inte träffat den rätta. Att bilden du blir kär i inte visar sig stämma och kärleken försvinner. Tycker inte du ska oroa dig eller vara rädd för att vara tillsammans med något, är du kär så är du och är du inte det så är det inget du kan rå för...det viktiga är väl att du gör som du känner utan att försöka såra någon. Kan ge dig några sanna klyschor: Kärlek kommer inte på beställning. Det finns ingen perfekt människa, så sluta leta efter en, leta efter den som är perfekt för dig.
Erkan P18 kloka ord!
No danger on the roof!
damn va alla e smarta. förutom john08 haha
No danger on the roof!
Hobe_one P19 min kille dumpade mig för samma orsak som dig... i förrigår... hmmm det svider. men jag visste egentligen att han var så. men eftersom du själv satte titeln "rädd för kärlek?!" så vet du nog själv var problemet ligger egentligen... du är det. men frågan är varför... och fram tills att du vet det så får du ta det lugnt med tjejer... det kan inte kännas bra att man förstör det med alla... och sårar sådär.
hobe...då har vi samma problem
Corazonzita F18 MISSMEC F17 asså titeln var ju en fråga, visste inte om det är så att jag är rädd för kärlek eller vad det beror på...det var frågan jag ville ha svar på..o nej, det känns verkligen inte bra att såra sådär, med tanke påa tt jag vet om att det kommer bli så...=S så det är därför jag typ gett upp eller vad man nu ska säga
No danger on the roof!
Hobe_one ja såklart... men bara att du undermedvetet valde den formuleringen säger ju en del. du känner alltså väldigt mkt i början, att du verkligen är kär. och sen helt plötsligt är det bortblåst? det borde tyda på i mina ögon att så fort du känner (undermedvetet) att det kanske börjar bli seriöst, att du har något sorts "ansvar"... bla bl att du inte känner dig "fri" längre. då flyr du för dina känslor. och dumpar. jag känner ju inte dig... men det låter som något sånt och jag säger som någon annan sa. det är typ allmän kännedom att föräldrars relation till varandra och när de träffar andra, nya personer, påverkar dina kommande förhållanden. så som du säger själv, ge upp tanken på förhållanden ett tag och ta reda på varför du är som du är, och hur det ska gå över