Hur visar ni att ni är intresserad av..
någon..? Jag vet inte vad det är med mig men jag blir fan as dissig/blyg mot nån jag blivit intresserad av!! Jag vågar fan aldrig gå fram och ta första steget känns bara dumt och pinsamt kan inte ens när jag är full.. Dock kan jag kolla mycket på personen och ha en viss ögonkontakt på långt håll men inte mer.. fan jag hatar sånt! man vet då inte om snubben oxå är intresserad om han oxå tittar.. finns exp-vis nu en snubbe som gärna kollar på en jag vet inte om han gör det för att han är intresserad eller om han typ bara "känner igen mig" men han e skitsöt å han kollar offta "han jobbar på krogen" men ja vågar knappt kolla på han längre eller gå fram till baren.. fattar inte.. men våra blickar har mötts några ggr men han kollar offtast bort och se nervös ut.. jag vet inte han kanske är som mig.. va göra?
beställ en öl av honom då om han jobbar på krogen. så kanske du kan fråga hur han trivs med jobbet o sånt...bit ihop o kör!
Idag är jag farlig
Konsten är att inte tänka sig för innan...ser man någon som man blir intresserad av ska man bara gå fram utan att ha planerat något innan..det blir rätt fumligt men man vågar iaf då...
Idag är jag farlig
Det bästa du kan göra är att supa dig full och han full och sen göra nått som du igentligen inte vill. Då kan ni träffas senare och prata om det, det blir lättare då. Det var så jag träffade min förra tjej. Typ. Det funkar, i promise.
don have it all upstairs but who the fuck cares 4-20 24-7 TRAINSPOTTERS.SE / RANDOMBASTARDS.COM
Riotrunner.. Jag skulle bara få tunghäffta typ!! ahh ja skulle säkert typ fummla ner ölen på golven eller nått hehe.. usch va pinsamt.. men asså många snubbar har sakt att jag ser väldigt säker på mig själv typ dominant osv.. öh? så många har inte vågat komma fram till mig för att dom tror dom ska bli tokdissade elelr få en smäll.. visst det har väl hänt med äckliga gubbar och sånt jag drar mig inte för att visa sånt beténde men sen då det kommer till det att man är intressserad av nån på allvar blir jag som en liten blyg fjortis.. usch jag vet inte vad ja ska göra.. så irriterande!! han e juh så söt..
Graffare
2004-03-10 13:58
man lever bara en gång!..vem har tid me å va blyg! ;)
http://beltontorsk.tumblr.com/
eYe.. ah jag hänger där nästan varje lördag nu typ efter att jag bytt krog.. Mitt X jobbar nämligen på den jag va på förr så dit vill jag inte gå för hans skull.. Så nu har jag börjat hänga på en annan krog typ brevid (han känner dessutom till mitt ex) fett jobbit men men.. Jag är inte ute efter nån pojkvänn eller förhållande nu och försöker att inte bli kär.. men självklartvis dyker den här snubben upp i mina tankar.. fan jag bli vansinnig har nog med problem att tänka på.. ;p aja man får väl se framöver hur det blir men jag kan fan inte sluta kolla på han i smyg.. fast jag inte vill bli kär just nu! Har lixom precis avslutat ett förhållande.. Sååå varför ska det bli såhär!!? Första gången på 2 år som jag igen har en snubbe som kollar på en.. känner mig nervös! *buhu*
jag e typ.. taskigt flörtig.. fråga Loria.. hon vet =)
eYe F17 haha, jag mins det som om det vore igår! kommer hem till en vilt främmande fjortis som dessutom bitchar mot en, funderade på att komma på nån undanflykt o dra därifrån faktiskt..=) hehe, mådde du illa av att kyssa mig...sånt dåligt betyg har jag nog aldrig fått för faktiskt. dNa_ F22 om det nu är så att du ser farlig ut så kanske du själv måste ta steget (särskillt med tanke på att han tittar bort o blir generad när du ser på honom). fan, skit i om det stakar sig...man får panik o blir kallsvettig men friskt vågat hälften vunnet liksom!!
Idag är jag farlig
eYe F17 jupp, du var grymt otrevlig faktiskt...men det märktes inte att du var full så jag trodde bara du var en idiot.. okej, va bra
Idag är jag farlig
...asså jag e offtat väldigt trevlig och så om den snubben jag är intresserad av kommer fram men det är inte offta dom gör det tyvärr =/ .. men annars offtast bli jag lite smått nervös om dom kommer fram men det brukar känna bättre efter tag när man märker vad det är för person och sånt.. men iaf jag kan fan aldrig ta det där steget fram först istället typ skiter jag i det.. *hata* Hade en tanke på att kanske fråga stället jag går på om jag kan få spela där nån helg dj-prylarna står i den enda baren där han offta jobbar eller står (när han inte jobbar) så men hehe kommer bli för nervös att mixa rätt när jag vet att han står bakom ryggen... ;)
äsch det är ju bara o göra det vad har du o förlora? var bara dig själv gå fram o snacka, hellre det än att du ångrar dig senare att du inte gjorde det
shimmy shimmy yo
dNa_ F22 man vad är det svåra med att beställa en öl av honom då???? det kan väl inte vara jobbigt!
Idag är jag farlig
jag vet inte hur jag berättar det..jag berättar d väl bara.. men när någon visa intresse för mig..någon som jag inte känner..då blir jag livrädd och räcker fuck u..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oredan.. heh jag kan förlora honom kanske? han kan juh tycka jag e skum eller nått .. fan vet jag.. känns ibland som man inte är sig själv i sånna situationer och allt blir fel..
Hanses Det märks att du är 15
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahaha. Ja-a-då! Man ska vara liten och barnslig så länge man kan. Lessen att du växt ifrån det. :)
don have it all upstairs but who the fuck cares 4-20 24-7 TRAINSPOTTERS.SE / RANDOMBASTARDS.COM
Addar på msn och säger som det e, hahaahaha :>
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
vad då?? funkar det inte med att dra i håret och reta tjejen man gillar längre?? fan det är därför alla blir så sura! :D hehe..nej men ärligt så blir jag skitblyg, vågar inte göra något eller såga något ungefär...(därför vi tycker om sms!) hehe...
jaa E precis lika dan , tog 5 mån innan ja bjöd hej en tjej på mitt jobb som ja va intresserad av men de va värt att få kyssa henne efter 5 månaders tänkade :)
ARE U READY FI DI ROAD
gnider mig mot personen i frågas ben.
Skumt. kanske folk tror för mycket att kärlek är så jävla "speciellt" eller så kanske det är så att det inte är riktiga känslor utan mer attraktion? Man kan fan inte vara kär i någon man inte känner, det är inte att vara kär. dock jävligt attraherad och intresserad av människan...
strength
det visar jag inte, jag är en sjukt jobbig människa när det kommer till sånt där. fobi F19 det är inte så att du tappar intresset när du får veta att personen gillar dig med då? så var jag förut, tänkte ungefär: "måste vara något fel på en männiksa som gillar MIG, han är nog dum i huvudet"
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
när jag gick gymnasiet så gick min flickvän samma program fast klassen under, så vi hade lektioner på samma ställe mest hela tiden.. innan vi blev ihop så retades jag rätt mycket med henne, kände henne lite grann eftersom hon hade gått i min lillebrors klass på högstadiet (jag hade bytt program och gick ett år bakom min årskull.. jag är 83a och min flickvän är 85a).. knuffade henne lite skämtsamt ibland.. och sen så började vi prata och sen dejta.. nu har vi varit ihop i lite över 2 år
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
fobi F19 ok, fundera lite på det, det KAN ju vara så.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
hms...tydligen sänder jag ut jävligt skumma signaler. om jag e intresserad av ngn blir jag ofta stum iaf. eller rättare sagt jävligt blyg...o så e jag nog kanske inte i allmänhet...men så e de inte alltid...allt hänger på situationen... hms... pantad peppis som inte vet vad hon säger o vägrar möta blick= intresserad eller helt avtänd peppis...så...I donno..
Producent
2004-03-19 22:44
jag e kass på sånt.....brukar alltid vänta o se om den personen jag har intresse för visar tebax.....jag e en sån som vänta tills den andra säger nått.....om den inte säger nått så gör jag inte det heller. ser detta som ett stort problem för mig själv...hehhe....fast jag vill säga vad jag tycker så säger allt imots. Är nog rädd för att personen inte tycker som jag..
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
slår henne eller honom så hårt man kan flera gånger, av ren kärlek..
jag blir rädd för att det ska märkas och därför verkar jag helt ointresserad. kollar inte ens på personen. sen slutar jag alltid vara intresserad pga att jag glömmer hela grejen. 's all good.
jag tror att man e för stolt för att vara svag för nån
pitchad: Det stämmer nog.
strength
hmm jag hänger typ knappt i kretsar med tjejer... går inga tjejer i min klass o de kretsar jag hänger i finns det inte så mycket tjejer i... fett synd... tycker verkligen tjejer det är så äckligt med killar som inte dricker men kanske rullar en jolle eller två eller fem i veckan? aja iaf, när jag blir intresserad av en tjej så.. hmm... har faktiskt ingen aning, för jag har inte varit intresserad av en tjej på säkert ett halvår (no I'm not gay)... eller joo, först blir man lite blyg o kollar in personen... det svåraste är ju att gå fram till tjejen o snacka (därför är det lättast på fester när man är påverkad), men om det går bra o hon verkar intresserad fixar man typ numret eller så...
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
tycker inte att det är ett dugg äckligt med att rulla en joppe i stället för att dricka.. kanske för att jag själv är likadan iof.
Slappna av tjejen (dNa )... Du verkar vara en fundersam person och kanske tänker mer på det negativa istället för possitivt. Ett tips, var verbal. om du förstår.? Det enda sättet att bryta isen är att prata, vilket konstigt nog inte är så lätt alla gånger. O du Shakes ... Asså man blir fett asocial av att röka braj, ingen bra idé om man vill umgås med tjejer som inte gör det! Tro mig, jag vet! Dessutom påverkar de kemiska ämnena i rökat: bla spermierna och arvsmassan! Och Rootsnatty , BIG UP! /Victor
Och så är det!!!
shit va jag gjorde bort mig för nån dag sen, satt o pratta med Henne o glodde fan ner i bordet när jag snacka, glodde på hennes nycklar efteråt när jag gått drifrån ioch tänkte på det hatade jag fan mig själv, haha :(
Walk in my shoes, hurt your feet. <br> Then you'll know why I do dirt in the street.
Går fram till henne och snackar... om vad som helst.
jag känner igen. mig lr ja...jag är blyg av mig...men när jag väl lär känna en människa blir allt bra...men ja..när d gäller sånna speciella människor som man gillar lite extra..då är jag blyg typ tills personen tröttnar. jättejobbigt. blir helt stum
iiihh.. träffa en snubbe på krogen där "killen" jag är intresserad av jobbar inte sett han på aplänge då han sluta jobba på stället.. Men ihelgen så träffa jag en snubbe som känner honom .. Ja sa då att försök få tag på Johan som han heter så drar vi ut och dricker öl.. Han har inte fått tag på honom ännu men vem vet snart typ i helgen kanske vi sitter med en varsin öl och snackar ;).. cooolt!! blir helnervös nu..