I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

När killen åker hem :(

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-03-09 14:34

När killen åker hem :(

När min pojkvän åker hem (vi bor 40 mil från varandra) så är det altlid så jobbigt....man har gråten i halsen hela dan o det känns lika mulet i hjärtat som det är i himlen :(
Så himla jobbigt.... så saknar jag honom så det gör ont..... älskar att somna bredvid honom och att vakna av att han pussar mig o väcker mig försiktigt... tur att jag flyttar till honom i juni.... men jag älskar honom så mycket o tycker det är så jobbigt när han åker....... vet itne vad jag ska göra.....inget känns roligt ju....

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-03-09 15:21
jo, det är bra att man ahr ett sånt förhållande där man verkligen längtar efter varandra. och träffas man itne varje dag så minskar riksen för onödigt tjafs för att ma nirirterar varann genom att träffas för ofta. men ändå =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-03-09 15:39
jag har själv precis samma problem.
- malmØ, för helvete..

2004-03-09 17:00
Ja det är jävligt jobbigt, tjejen åkte just hem. Nu kommer jag inte träffa henne på nåra dar. Jobbigt när man är så långt ifrån varandra och inte kan träffas när som helst

2004-03-09 17:43
kul för dig =)

2004-03-09 18:10
samma problem här, blir 1 gång i månaden ungefär. så förstår dig..
men man får härda.. :)

2004-03-09 19:35
eYe
vi träffas typ varannan helg sådär. blir avundsjuk när klasspolarn träffar sin kille varje dag o jag sitter utan min i typ 2 veckor jämt...orättvist.....fast iofs så tröttnar vi inte på varann o bråkar nog inte lika mkt som andra par som bor nära, o det är ju bra.
men det är ändå jobbigt...

är ni fortfarande tillsammans?

2004-03-09 20:34
aha okej... stackars er. men ja, en gng/mån är nog lite väl jobigt kan jag tänka mig.

2004-03-10 23:50
shit, och jag som tycker det är jobbigt när min flickvän måste åka hem, trots att vi ändå bor i olika delar av samma stad.

jaja, nu vet man ju att det kunde vart värre...

2004-03-13 09:30
låter jobbigt, men seriöst, det låter lite farligt att flytta ihop med någon som man aldrig tjaffsat med. Det finns en vardag också..

2004-03-13 16:55
EmCi_Emm F0: klart vi har tjafsat, me nvi står itne o skriker att vi hatar varann.... jag vet itne hur du tjafsar o varför man överhuvudtaget ska bråka med den man älskar....... vi har det bra o pratar ofta om vårt förhållande.... va ska vi bråka för?

2004-03-13 16:59
princess:
Okej..trodde ni träffades två ggr i månaden och då vare bara looove för hela slanten..sorry..

2004-03-13 17:00
hehe .. för det mesta... men eftersom ignen av oss är dumma i huvet o gör knäppa grejer så har vi inget o bråka om typ :)

2004-03-14 01:28
tycker ni ska vara glada över att ha en besvarad och lycklig kärlek...
however så har jag haft ett långdistansförhållande själv och ja, det sög när flickan åkte hem...
men men... nästa flickvän bor förhoppningsvis lite närmare....fast knappast i gnesta. :)

appropå att bråka...
föräldrar som bråkar för lite får inte alltid adoptera barn.
pga barn måste lära sig hantera konflikter.
det är sant. det har varit sådana fall genom åren.

2004-03-14 15:09
har ändå inga planer på att adoptera nu.. ska man adoptera måste man dessutom tjäna 3 gr så mkt som vanligt folk o ha värsta huset o bilen o så.

Gnesta.... det är väl rätt så bonnigt? :P

2004-03-15 16:50
Princess_S:
nja inte helt sant, men ja det är höga krav, absolut.

bah! ...jag har faktiskt bott i nyköping och gått på gripen.... =)
men för att svara på din fråga, nej gnesta suger bara... inte direkt bonnigt iaf. :)

2004-03-15 17:01
priyan: hehe okej. har aldrig varit i gnesta men det är inte så långt härifrån tror jag... men hehe trodde det va träskor o kossor som gällde där haha :)

2004-03-15 17:05
Princess_S:
nja gnesta börjar väl växa upp till en småstad... det är nog en stad inom några tiotal år. vi har iaf passerat 10000 invånare vintertid nu. sommartid ere väl typ 30000 eller nåt. det gick juh teåme stadsbussar i gnesta förut. fast de lades ner för ingen åkte dem... :)
däremot så har gnesta en historia av bondsamhällskultur, jao.
för övrigt borde du besöka gnesta girl, det e inte ens 4 mil emellan.... shame on you!

2004-03-15 17:10
haha förlåt, men nu vet jag iaf att det inte är bonnigt :)

2004-03-15 17:18
well, it´s cool. säg till om du vill ha en guidning i gnesta nån gång...

2004-03-15 17:45
var glad att det känns tråkigt när han ska åka ..

du kunde ju ha längtat efter att han ska dra också ..
it's k-line baby!

2004-03-15 18:16
priyan: bor du i gnesta?? fan va coolt... jag bor i mölnbo... där kan vi snacka bonnigt...
"I think the mainstream sucks"
- John Frusciante

2004-03-15 18:18
olympic:
key key... då haru säkert sett mig på pendeln nån gång...
och ja mölnbo ÄR en håla. ;)

2004-03-15 18:20
jag ska hålla utkik efter dej nästa gång jag åker tåg.... imorrn...
"I think the mainstream sucks"
- John Frusciante

2004-03-15 18:22
lär inte åka tåg imorn isf... ;)