I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Övrigt] Vart går ni nu?

Övrigt - Köp & Sälj

   

2013-12-31 15:16

[Övrigt] Vart går ni nu?

Yo!
Jag har alltid diggat upplägget på Whoa's Köp&Sälj, Blocket samt övriga kan ju aldrig jämföras. Jag har glidit på K&S i snart 7 år och vill inte att det ska få ta slut såhär.
Ingen annanstans finns ju samma upplägg med streetwear/"lite finare" kläder/rariteter från div. creddiga streetmärken/feta vinyler/musikutrustning/graffrullar/sköna magazines, ja ni hajar nog.

Jag kommer inte på något annat än detta på rak arm (så denna tråd är ju givetvis till för idéer och tankar) - vad tror ni om att starta en privat FB-grupp?
Så får man, innan Whoa låses helt, bara posta här, man kommer in i gruppen, så kan vi byta/handla sinsemellan där istället.

Gruppen kommer växa i sinom tid då alla medlemmar tar ansvar och släpper in folk som just dem vet är likasinnade. Eventuellt har vi Stockholms (Sveriges?) bästa trade/shopping, utan massa priser på annonser, betalsamtal, budgivningar, etc.

Vad tror ni? Andra idéer? Och om inte, skulle detta vara intressant?

Jag hatar att se Whoa gå på detta sätt men jag vill göra något av K&S-delen, den kommer aldrig gå att hitta någon annanstans.

Peace