[Säljes] CD/VINYL Svensk rap i mängder( Signade. PST, MBMA OSV)
Vinyl: Organism 12 - Vad Glor Du På? 12a
ALBUM(CD): Juan Havana(AP) - Todo Tiene Soul (Signad) Looptroop Rockers - The Hits (Signad) Fattaru - Mina Drömmars Stad Ken Ring - Mitt Hem Blir Ditt Hem (2CD) Feven - Hela Vägen Ut Just D - Tre Amigos Lilleman - Mina Tankar Mange Schmidt - Odenplan Petter - En Räddare I Nöden (Signad) Samlings platta - Alla Talar Fortfarande Svenska PSTQ - Natt Klockan Tolv På Dagen PSTQ - Pluralis Majestatis EP Organism 12 - Bakom Kulisserna Thomas Rusiak - In The Sun Paragon - Löftet MBMA - Nu Ännu Drygare EP Baseline - Mixtape Vol.1 Trippel Ett - Svar På Tal EYEN'I - Radiorevolution Promoe - White Mans's Burden Hamish - En Bild Säger Mer Än Tusen Ord Timbuktu - Oberoende Framkallande Ison & Fille Stolthet Houman Sebghati - Reptilernas Planet
Singlar (CD): Movits! - Swing För Hyresgästföreningen Mofo The Maverick - On Rocks Feven - Dom Tio Budorden Adam Tensta - My Cool Warlocks - Stay Warm Ayo - Betongdjungelboken Ayo - AYOOO Houman Sebghati - Frihet Ison & Fille - Fakka Ur Ken Ring & Tommy Tee - BB Berättelsen
Whoas utrikeskorrespondent! MAC!
|