Skribent
2013-04-15 22:31
[Säljes] CD/VINYL Svensk rap i mängder( Signade. PST, MBMA OSV)
Vinyl: Organism 12 - Vad Glor Du På? 12a ALBUM(CD): Juan Havana(AP) - Todo Tiene Soul (Signad) Looptroop Rockers - The Hits (Signad) Fattaru - Mina Drömmars Stad Ken Ring - Mitt Hem Blir Ditt Hem (2CD) Feven - Hela Vägen Ut Just D - Tre Amigos Lilleman - Mina Tankar Mange Schmidt - Odenplan Petter - En Räddare I Nöden (Signad) Samlings platta - Alla Talar Fortfarande Svenska PSTQ - Natt Klockan Tolv På Dagen PSTQ - Pluralis Majestatis EP Organism 12 - Bakom Kulisserna Thomas Rusiak - In The Sun Paragon - Löftet MBMA - Nu Ännu Drygare EP Baseline - Mixtape Vol.1 Trippel Ett - Svar På Tal EYEN'I - Radiorevolution Promoe - White Mans's Burden Hamish - En Bild Säger Mer Än Tusen Ord Timbuktu - Oberoende Framkallande Ison & Fille Stolthet Houman Sebghati - Reptilernas Planet Singlar (CD): Movits! - Swing För Hyresgästföreningen Mofo The Maverick - On Rocks Feven - Dom Tio Budorden Adam Tensta - My Cool Warlocks - Stay Warm Ayo - Betongdjungelboken Ayo - AYOOO Houman Sebghati - Frihet Ison & Fille - Fakka Ur Ken Ring & Tommy Tee - BB Berättelsen
Whoas utrikeskorrespondent! MAC!
Skribent
2013-04-15 22:31
Vi intresse diskuteras pris, köparen står för frakt.
Organism 12 - Vad Glor Du På? 12a MBMA - Nu Ännu Drygare EP Pris på dom där?
Skribent
2013-04-15 23:56
450 för båda?
Skribent
2013-04-15 23:56
Då jag själv har betalat högt pris för både två
Ouff, lite väl saftigt :P
Skribent
2013-04-16 07:58
Men kom med bud
Skribent
2013-04-16 09:51
1700+frakt för hela paketet
Hamish CDn kan jag vara intresserad av. 50kr + frakt (30kr)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skribent
2013-04-16 10:30
Låter som en deal, hör av dig när du vill genomföra köpet, så du får uppgifterna.
Organism 12 - Bakom Kulisserna är jag intresserad av hur mycket vill du ha för den?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skribent
2013-04-16 12:08
Vad sägs om 100+frakt? Om du kör in mer i paketet kan priset pressas!
Skribent
2013-04-16 15:54
1400+frakt för allt förutom Org12 - Bakom Kulisserna och Hamish plattan. Snabba pengar är i behov så 1400+frakt är priset för idag och imorgon.
Tja jag skulle vilja köpa följande:::: (om du har dom kvar, och ingen vill ta allt förstås) ALBUM (CD): Feven - Hela Vägen Ut Lilleman - Mina Tankar Samlings platta - Alla Talar Fortfarande Svenska Paragon - Löftet Baseline - Mixtape Vol.1 Trippel Ett - Svar På Tal Paket pris kanske ???
Skribent
2013-04-16 22:08
Feven - Hela Vägen Ut Lilleman - Mina Tankar Samlings platta - Alla Talar Fortfarande Svenska Paragon - Löftet Baseline - Mixtape Vol.1 Trippel Ett - Svar På Tal Hamish - En Bild Säger Mer Än Tusen Ord Sålda! Vänta inte längre!
Skribent
2013-04-17 22:51
Organsim 12 - Bakom Kulisserna SÅLD! Nu börjar plattor försvinna skynda och köp, köp många och få ett bra paketpris.
Skivorna är framme ;D, supersnabb frakt och skivor i mint skick, kunde inte vara nöjdare, rekommenderas! tack för en smidig affär mannen PEJS
Fick min skiva idag, den var i riktigt bra skick och snabb leverans kanonsäljare tack för en bra och snabb affär rekommenderas till 100 % :)
Skribent
2013-04-22 23:21
---------------------- SÅLDA!!!! Feven - Hela Vägen Ut Lilleman - Mina Tankar Samlings platta - Alla Talar Fortfarande Svenska Paragon - Löftet Baseline - Mixtape Vol.1 Trippel Ett - Svar På Tal Hamish - En Bild Säger Mer Än Tusen Ord Organism 12 - Bakom Kulisserna MBMA - Nu Ännu Drygare Looptroop - The Hits ------------------------ Bara mellan 22-23/4 PSTQ PAKET! Pluralis Majestatis EP+Natt Klockan Tolv På Dagen NU ENDAST 100kr+50kr frakt! OBS GÄLLER ENDAST MELLAN 22-23/4
Skribent
2013-04-28 00:53
Nu kör vi!! 100 för alla singlar!!! 50 kr per album om du kör 3 eller mer!! En hundralapp för Org12 12an!! Köparen betalar frakt!
Producent
2013-05-08 19:36
Har du fått sålt PSTQ plattorna?
There ain't no dick like the one I've got