I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Hiphop CDs & Tapes

Övrigt - Köp & Sälj

2013-03-24 18:57

[Säljes] Hiphop CDs & Tapes

Säljer av lite CD-skivor & Tapes;

CD:
The Narcissists - Planet Euthanasia 50kr

Feven - Hela Vägen Ut 20kr

Tha Brigade - Northen Lightz 50kr

Goldie Loc (of Tha Eastsidaz) - Locd Out 50kr

Snoop Doggy Dogg - Doggystyle (tyska förstapressen, innehåller gz up hoes down som senare togs bort från albumet pga samplingen inte var clearad) 200kr

Saxonn Studio International - Coughing Up Fire (sjukt bra live inspelning med reggae soundsystem, många bra artister är med på den) 150kr

Dj sleepy f. Thomas rusiak/blues - in this cold world/inte redo (singel) 10kr

Thomas rusiak - pearls (singel) 10kr

TAPES:

Mr Money Loc - Imma Rolla (singel/ep) 50kr

Mr Money loc - throw your hood up (feat. Above the law & domino) (singel/ep) 50kr

Locs Off Wolfe - All About that dolla (utan omslag. Trasigt kassettfodral. kan vara promokopia men är inte säker) mycket bra g-funk release som enbart är släppt på tape. Går dyrt på ebay när den dyker upp. 150kr

INFO:
Priserna är utropspriser. Bud läggs i tråden. Även byten kan vara av intresse ge förslag.

Köparen betalar frakt. 30kr/köp.
Betalning i förskott till mitt bankkonto.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-03-25 21:07
CD:

lägger jag bud på 50 kr plus frakt så jag ger 80

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-03-26 21:51
CD:

är de någon som lagt bud förutom jag

elle är cd kvar

2013-03-26 21:55
Tar gärna "Tha Brigade - Northen Lightz"

2013-03-26 22:23
och jag tar gjärna

The Narcissists - Planet Euthanasia

finns den kvar och när kan du sicka den

jag sätter in kash

80 kr

2013-03-27 19:18
The nacs & brigade är sålda.

Resten finns kvar.

2013-06-16 18:25
Fiyah P30

undra finns dessa kvar att köpa så flal är jag intreserad vad ska du ha för dessa

Mr Money loc - throw your hood up ( är detta ett cassette , tape )

Inga andra tape cassetter du vill sälja

2013-06-16 21:09
Nej inget finns kvar.

Har inget annat att sälja för tillfället.

2013-06-17 18:06
Fiyah P30 ok tack en då

men vore tacksam om du kunde av blocka mig på whoa och på instagram

vore tacksam så jag kunde följa dig igen :((

om du har något sälja tänk på mig och sicka ett pm elle skriv på instagram