[Säljes] Mindre DVD samling (filmer + serieboxar) Det nalkas flytt, så nu har jag bestämt mig för att sälja resten av min samling. Allt är original, och alla har svensk text om inte annat anges. Totalt 26 filmer och 12 serieboxar. Hade tänkt mig typ 500 kr? Kan diskuteras vid snabb affär.Filmer:Smala SussieRequiem for a DreamDonnie DarkoLiving HighSmiley FaceHarlod & Kumar: Goes to White CastleHarlod & Kumar: Escapes From Guantanamo BayHalf BakedFriday (engelsk text)Next Friday (engelsk text)Don't Be a Menace to South Central While Dinking Your Juice in the Hood (Special Edition, Engelsk text)AnchormanDazed and ConfusedFast Times at Ridgemont HighStjärnor utan Hjärnor (Jay & Silent Bob)How HighHuman Traffic (engelsk text)Fear and Loathing in Las VegasKidulthoodAdulthood (engelsk text)Dude, where is my car?SnatchPineapple ExpressThe WacknessSuperbadKnocked UpSerieboxar:Weeds Säsong 1Weeds Säsong 2Weeds Säsong 3Weeds Säsong 4The Big Bang Theory Säsong 1The Big Bang Theory Säsong 2The Big Bang Theory Säsong 3Breaking Bad Säsong 1 (tysk text på fodralet)Tusenbröder Säsong 1Tusenbröder Säsong 2Tusenbröder Säsong 3The Black Donnelly's (Engelsk text)