[Köpes] Seven Deadly Samurais Of Stocktown Pt. II
Nämn ditt pris.
Jag har ätit pannkaka!
Skivsamlare
2012-10-11 20:51
you and me both, har letat efter den sedan 90-talet, lycka till :)
Surt att jag sumpat min enda kopia
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
No hi-jacking Gremlin, haha! Jo jag kom på att du var efter det med. Same to you! Grass, vad hände med det?
Jag har ätit pannkaka!
Skivsamlare
2012-10-12 01:30
Jag hade ett ex jag med, men det sålde jag för ett par år sedan. Ångrar det bittert :(
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Skivsamlare
2012-10-12 10:01
Försvann på ngn fest
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Vad fick du för det Inok?
Jag har ätit pannkaka!
Opp!
Jag har ätit pannkaka!
Promotor
2012-10-29 15:18
jag har två styck, skicka eran bud.
http://radio.imperioh2.cl/
Skivsamlare
2012-10-29 17:23
Har ni tur så svarar de kanske fortfarande på
[email protected] och har kanske något ex kvar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2012-10-29 20:12
Sorry förresten Milk, men han sa att han hade 2 st., annars hade jag inte våldtagit din tråd, my bad
Lugnt Gremlin! Har han två så är det ju inget att stångas om.
Jag har ätit pannkaka!
Eftersom rapparen09 inte har något bättre för sig än att snacka skit så uppar vi denna!
Jag har ätit pannkaka!
Nåt av intresse? PM:a med bud!
Skivsamlare
2013-03-21 22:55
oooh, jag tar samurais och stocktown tapes!!
Gremlin, jag har fortfarande inte fått tapesen av den andra killen, så det där är lite dålig stil att hi-jacka man. PM Knutby.
Jag har ätit pannkaka!
Skivsamlare
2013-03-21 23:37
Att jag inte fått tapesen? Hur i helvete vet du att så inte är fallet? Han sa att han skickade dem idag men jag har inget bevis på det. Och jo, det är pissig stil att hi-jacka någon annans tråd såvida det inte är klargjort att jag inte längre är i behov av den.
Jag har ätit pannkaka!
Skivsamlare
2013-03-22 06:52
Så vitt jag vet köpte du det tapet av en annan snubbe för 3 veckor sedan, menar du att jag ska följa upp med dej innan jag köper tapet av nån?? Förresten känns inte du så superseriös, var det inte du som skulle köpa NES-spel av mej för typ 2 veckor sedan?? Sluta grina
Jag säljer ju till den som bjuder högst, vems tråd det är spelar ingen större roll för mig... Men jag ska avvakta en stund och kolla om det finns fler intresserade. Bli sams nu.
Skivsamlare
2013-03-22 09:24
Jag är sams, men eftersom Milk köpte tapet av en kille här på whoa för några veckor sedan så antog jag såklart att han inte längre letar efter det.. Så det här med att hijacka trådar är att ta i.. Sedan så skickade ju Knutby ett pm till mej innan du la upp tapet här i tråden. Whatever, jag har lagt ett bud. Peace
jag pm:ade båda för att kolla intresse först
Då kan du ta och PMa snubben istället för att skita ned min tråd. Gör en egen för fan och få ut huvudet ur arslet. Du skulle kolla upp värdet på spelen skrev du, och tyvärr har jag prioriterat att hinna med vardagen då ett nytt jobb minimerat fritiden. Kan du vänta med ett bud till på måndag-tisdag Knutsby?
Jag har ätit pannkaka!
Ett eventuellt bud*
Jag har ätit pannkaka!
Seven Deadly Samurais Of Stocktown Pt finns de inte någon p 1
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gremlin! Det blir inget budkrig på Knutbys tape, jag fick tapen idag. Päjz! Linsta, jag vet faktiskt inte. Men jag skulle väl tro det, bara att det kanske inte gjordes i särskilt många ex.
Jag har ätit pannkaka!
Skivsamlare
2013-03-26 17:43
Milk: Soft, Bra för oss båda två ju! Peace
dom 3 sista tapen på bilderna finns dom till salu kan man köpa loss av någon elle sälja
Producent
2013-04-16 10:01
Freestylen med Org12 på Seven Deadly (B28). kan någon förklara vad det är för låt? Skriva ut någon rad eller så. Jag tror jag kan ha låten men är inte säker.