I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Sprayburks skulpturer.

Övrigt - Köp & Sälj

   

2012-07-29 03:06

[Säljes] Sprayburks skulpturer.

Hej! Det är så här att min kompis borta i Usa har gjort sprayburksskulpturer ett tag nu, och jag tyckte att vi i sverige också skulle få se hur grym han är :).

Här är hans egna hemsida:

www.knee5omnia_art.storenvy.com

De som finns på sidan är till salu, men av southpark skulpturerna så finns det bara Kenny, Kyle och Butters.
Han gör även skulpturer efter eget tycke. Du kan be han göra skulpturen helt så som du vill ha den. Om du vill ha en dalahäst i den så kan du få det! Men då är det nog bäst att du kontaktar mig så att jag kan skicka hemsidor m.m. till honom.

Här kommer ett gäng bilder!

















Om du är intresserad av att beställa en så är det bara att kontakta honom via hans hemsida!!

När du skickar ett mail till han så kolla om du och han kan bli vänner på facebook så blir det enklare att genomföra köpet m.m. Var även bussig och nämn mitt namn då jag sa till han att jag skulle vara snäll och försöka att få fler köpare :)!!

Så passa på, detta är ett riktigt kap!!


MVH Edwin.

När en person har en osynlig vän kallas det för idioti.
När en grupp människor har samma osynliga vän kallas det religion?