[Säljes] Hiphop cd-skivor (mycket svenskt underground)
Tänkte sälja lite skivor från min samling då jag behöver lite pengar för tillfället.
varje skiva 50/60kr eller bud, lite högre pris på skivor som är lite mer ovanliga t.ex Tha Brigade albumet. Ser helst att ni köper ett par skivor då det är lite tråkig att bara posta iväg en-två ;) men det kan nog funka.
Här är listan utan någon direkt ordning...
AKEM - Autodidakt Akem - Golden lobster AG - The Dirty Version Critical - Min Egen Väg Black Moses - Black Moses Bucc - illegal Antidote Bucc - back to square one Blues - Den Där Critical - Critical minded Daltone - Hör mig Dj Sleepy - Sleepy Sound System Vol. 1 Eye N I - Radorevolution Follow Him To the End of The Desert - The jacksonian march Mixtape Goldmine - Cartwheels & Handsprings II DÄIL - Däily Business Luffarpack - Finnjävlar presenterar del två - Grip efter mål Jaqe - 2:32 EKP - Things you already know Ekp - Atleast Industrin - Industrin Thomas Rusiak - magic villa Thomas Rusiak - In The sun Guerilla War Tactix - The Invasion Rubiskue - Död Jazz (Industrin) Phonetik - Survival Tactics Flyphonic - Mosaic Albumet Flyphonic - Mosaic Tiles EP Ill Bill - Whats wrong with bill (INSTRUMENTALS) Perfect Combination - Conquer Petter - bananrepubliken PSTQ - Vi mot röset (singel) Toffer - Hur går det med musiken mixtape Scoob rock - Third Chapter Sam - Being under the influence Spotrunnaz - X-Marks The Spot Side Effectz - The Wood Sessions Side Effectz - AOTS The Album Mr Hyde - Chronicles Of The beast Man CD/DVD Necro - brutality part 1 (INSTRUMENTALS) Necro - Instrumentals Vol. 1 Necro - DIE Necro - Death rap Trainspotters - The duck Tape Tha Brigade - Northern Lightz Trippel Ett - Svar på tal Organism - Sångfågel (Singel) Professor P & Dj Akilles - The Realism Sabac - The Ritual CD/DVD VA - ScandaINavia Vol. 1 (Samlingsplatta med massa svenska hiphopartister) VA - Basement Mixtape 3 (Samlingsplatta med Kashal Tee, Planet Asia m.fl VA - Sort records (samlingsplatta med osten af mozzarella, don krille m.fl)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|