I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Köpes] Martin Kellerman's Rocky Magasin #2 / 2012

Övrigt - Köp & Sälj

   

2012-05-24 22:05

[Köpes] Martin Kellerman's Rocky Magasin #2 / 2012

Är (mer el. mindre) tvångsneurotisk samlare. Har på samma tvångsneurotiska manér envisats med att det är en del av charmen att "tajma" släpp av lösnummer, det vill säga inte prenumerera. Bokhyllan rymmer samtliga nummer sedan hösten 2008. Nu när jag begav mig till centrum för att köpa senaste konstaterar jag att jag slutligen har fallit. Numret jag håller är #3, och senaste i bokhyllan är #1. Jag saknar alltså årets andra nummer, och är på väg att gå in i väggen totalt. Kan det vara så att någon här inne köper Rocky och kanske inte är lika besatta av samlandet som mig? Någon kanske rentav köper lösnummer och slänger dom i nåt hörn när de har läst igenom dem? Isåfall vill jag presentera mig. Jag är som ni förstår villig att betala. Berätta vilket skick er tidning är, bifoga gärna högupplösta bilder, särskilt just ryggkarmen är intressant. När jag står hos tidningshandlaren i centrum brukar jag noga jämföra tidningarna för att försäkra mig om att få den med fräschast ryggkarm.

Nå. Som sagt, har ni #2/2012?
Ge er till känna — jag vill åt er tidning!