I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Köpes] Sneaky Squad / Live N Direct - South Swedish 12" + annan svensk hiphop

Övrigt - Köp & Sälj

2012-04-24 05:40

[Köpes] Sneaky Squad / Live N Direct - South Swedish 12" + annan svensk hiphop

är främst på jakt efter Sneaky Squad / Live N Direct - South Swedish 12" http://www.discogs.com/buy/Vinyl/Sneaky-Squad-Live-Direct-Southswedish/59432299?ev=bp_titl

men kan tänka mig att köpa annan svensk hiphop på viny/cd/kassett också, pm:a mig om ni har ngt nice att sälja.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-04-24 15:27
vad är du villig att paya för Sneaky Squad 12:an?
if hiphop is dead call me ghost in the flesh

2012-04-25 15:23
Har ett gäng helt nya, ospelade SouthSwed...Ish plattor.
Poor people have nothing, so they eat everything, Rich people have everything, so they eat nothing.

2012-04-26 00:27
payar nog inte mer än 100kr, den är inte värd så mycket vad jag vet, går dessutom att köpa för 15euro på discogs dock är frakten dyr så skiter helst i den. Köper även annan svensk hiphop om ni har :) hör av er i PM om ni vill sälja.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DJ

2012-04-26 13:46
Marcus skrev:

Sitter du på några andra 12" som du producerat?
They´re not big in the game/
They´re finished/
Like a man trying to fit a flathead into a phillips

2012-04-26 14:13
Har 5 ex av Chords & Scissors EP'n, Ett gäng T.R. 12:or etc ... men de är ej till salu
Poor people have nothing, so they eat everything, Rich people have everything, so they eat nothing.

2012-04-29 11:14

ok kolla PM :).