I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Nikon D40X + sånt där fett batteri under

Övrigt - Köp & Sälj

   

2012-03-05 23:01

[Säljes] Nikon D40X + sånt där fett batteri under

Hej hej!

Är i sjukt behov av pengar och därför säljer jag nu min kamera.

Det är en Nikon D40X, en helt okej kamera för amatörfotografen som vill ta lite coola hipsterfoton på sina hipsterpolare i en hipsterpark. Efter en tidigare olycka så fungerar inte blixten, så jag köpte en extern blixt som är rätt bra, den går att vinkla, vrida ställa in och sådär som självklart ingår, blixten fungerar även till andra kameror och den drivs av 4 eller 8 AA-batterier.

Sen tappade jag bort batteriet på en fest så jag köpte ett sånt där batterigrip, som gör att kameran ser lite fetare ut än vad den egentligen är, typ som att du sätter spinners på din bil, självklart fyller batteriet mer funktion än spinners då den ökar batteritiden.

Våren närmar sig och vad passar inte bättre än en kamera?
Kameran kan plåta i raw-format och är trots mina galna historier i väldigt bra skick!

Är ett 18-55 objektiv från Nikon på kameran. Om du skriver är intresserad så skriv en rolig historia så slänger jag med ett stativ också. (det ska vara en rolig historia, jag gillar world of warcraft, skämt om tyskar, ordvitsar)

Priset är svårt att sätta då kameran faktiskt är rätt billig begagnad. Ge mig ett pris så kommer jag nog ta det, är som sagt rätt desperat.

Jag finns i Stockholm och postar gärna eller möts upp (då kan den roliga historien bytas ut mot en öl)

är inte inne så ofta på whoa, men texta mig på 0739624453

huset röd