Jag har en Akai MPC-2000 (riktig klassiker) som tyvärr måste lagas (den fryser sig strax efter att man startar den). Reparatörer finns hos GMG Service , som håller till i Västra Frölunda och Bromma. Eftersom jag inte orkar skicka in den för lagning bara för att sedan sälja den (jag är trött på att se fanskapet), kan jag tänka mig att sälja den i befintligt skick för ynka 2000 kr till någon som har mer ork (eller bor närmare Göteborg eller Stockholm). Den ser bra ut, med undantag för displayen som har ett fåtal döda pixlar (kan bytas ut - MPC-displayer är ökända för att inte räcka hur länge som helst). Jag har även en fullt fungerande KORG MicroSAMPLER i så gott som nyskick (väldigt försiktigt använd, kartong finns! ) som jag tycker om, men kan tänka mig skiljas från för 4500 spänn eftersom jag behöver pengar. Har även en fullt fungerande (men lite smått ful) Roland SP-606, som jag tänkt sälja lokalt, men om det inte blir av så kan jag säga till (om du är intresserad).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.