I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Beats by dr dre - tour (in ear) replikor

Övrigt - Köp & Sälj

2012-02-19 21:00

[Säljes] Beats by dr dre - tour (in ear) replikor

Har kommit över ett parti beats by dr dre tour hörlurar.
Det är inte de vakumpackade skit kopiorna man hittar på ebay men samtidigt inte heller som orginalen. Men jag kan absolut garantera att dom är värda pengarna, hörlurarna ligger i inplastade kartonger och kostar 400 kronor paret.

Malmö, kan skickas.

Poet

2012-02-20 11:08
Beats by dr dre replikor?

Beat by dre plagiat heter det, och om de använder Dres namn på ett par lurar som inte ens är original, hur understår du dig då att posta detta inlägg?

Plagiat = fake för er som inte förstår.
Jag har ätit pannkaka!
Skivsamlare

2012-02-20 11:56
Gött att någon är ärlig iaf. Har varit många lallare som försökt sälja kopior som äkta här på whoa.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2012-02-28 23:18
MilK skrev:
Beats by dr dre replikor?

Beat by dre plagiat heter det, och om de använder Dres namn på ett par lurar som inte ens är original, hur understår du dig då att posta detta inlägg?

Plagiat = fake för er som inte förstår.

replikor är ett annat namn på fake eller t ex plagiat som du nämde,

för att folk kanske vill ha dom för designen? tycker själv att de är väldigt stilrena & praktiskt med en trassel-fri sladd också. och jag sk*ter faktiskt totalt i om det är kopior och att det är dre's varumärke på något som inte är orginal.

för en tredjedel av priset har du något som är iallafall mer än hälften så bra.