[Säljes] Lite hiphop 12" Svensk/utländsk samt Lp och värderingsfråga Hej. Har lite skivor till salu. Allt är i okej skick. Tänkte kolla intresset innan jag slänger iväg det på tradera. (Har lite annat där om ni vill kika). Jag säljer till den jag väljer dvs. den som inte drygar sig. Finns det flera med intresse för samma skiva säljer jag till högstbjudande. Köpare betalar frakt 12" Frotté -Frensi 100 kr Aesop Rock -Fast cars (Sealed) 80 krTame 1, Copywrite, J-Zone, Mr. Eon, Skills* & Camu Tao "– Eastern Conference All Stars" / Royce Da 5'9" -"Nickel nine" (något kantstött omslag) 80 krVarious – Scandalnavia (Ayo, Ken, Petter, ADL, Eye N´I, Tjes Boogie, Clemens, Mass , Elastinen, N-Light-N, Diaz, Opaque (5), Tech-Rock, Jester, Jørg1) Saknar sticker och sleeve 60 krLooptroop -Looptroopland 200 krLP:Prefuse 73 – Security Screenings (i shrink fortfarande) 80 kr Priser är diskutabla. Sen skulle jag vilja höra om någon kan värdera den Redline records 12" som kom i samband med utgivning av Life on the line. Någon som vet vad den brukar gå för?
mc_svålen skrev: Lite uppdateringGroup Home - Handle you b.i (Sealed, Street Level Records/Landspeed) Prod. Collén & Webb 100 kr el högstbjudandeMr Len -What the f...? feat Mr. Live80 kr el hbjGrowin pains - Still same game (Homebrew records)150 kr eller hbj.Tommy Tee - Day by day feat Punch & Words, A.L. & Kweli (Guesswhyld records)100 kr eller hbjL-Fudge -The final word (Bronx Science records) prod & feat by Celph titled100 kr el hbjOne Self -Be your own (Ninja tune) (grupp som består av Dj Vadim, Yarah Bravo & Blu Rum B)80 kr el hbj