[Säljes] Hip hop CDs till vrakpriser! (Mycket svensk hiphop) fynda på ett par plattor kanske? hojta om ni är sugna på något..Priser ;100 -Pst/Q - Pluralis majestatis EPOrganism12 - Bakom kulissernaPromoe - Standard bearer (CD+DVD)Organism12 - Ett Hund (Tape)Organism12 - Vem som helst (vinyl)Organism & Chords (Smuts&CO) - lågbudget/inferno (vinyl)80"Streetzone - Jakten på under orden (2CD)"Organism 12 - Petar på döda saker med pinnar50 -Snook - ÄREminem - The Re-upOrganism12 - Garotta di ansjovisHelt off - I huset30 -Ison & Fille - Va e de för mode?Ison & fille - Vår sida av stanGubb & CalleP - Illizit Biznizz vol 1Afasi & Filthy - Jag kunde inte bry mig mindreAyo - Föder nått nyttKen ring - KennelklubbenKenta - Tillbaks för första gångenPL-13 - The banditD-12 - devils nightD-12 - D12 WorldFronda - Då fronda var fortfarande underjordFronda - Livet genom en pansarvagnspipaMufakka (Ebola) - A blast from the pastAfrodisiak - Speglarnas SalDJ Akilles - Best of 2005 MixtapeDispyten - UpplystKamphundar - KamphundarFröberg - Fasfel EPaMind kaos - Vi skålar för det härAkilles - Everyday soundtrackThe who the fuck is Jimmy Ledrac mixtapebilligare ju fler du köper, köparen får stå för frakt :)
Pst/Q - Pluralis majestatis EP Organism12 - Bakom kulissernaOrganism12 - Ett Hund (Tape)"Streetzone - Jakten på under orden (2CD)"Organism 12 - Petar på döda saker med pinnarMufakka (Ebola) - A blast from the pastDJ Akilles - Best of 2005 Mixtape
Jag troddee att Garotta di ansjovis bara var ett nätsläpp?