[Säljes] Massa cds Säljer nu bort gamla cd-skivor för 20kr/st eller billigare för flera. De som finns är dessa:Daft Punk förstaProdigy: fat of the landProdigy: music for the jilted generationprodigy: experienceXzibit: at teh speed of lifeice t: rhyme paysLatin Kings: MItt kvarterlating kings: välkommen till förortenLating kigns: i skuggan av betongenNWA: Greatest HitsNWA: Straight Outta comptonRZA: bobby digital2Pacalypse now2Pac: R U Still down?2Pac: Me against the world2Pac: In his own words2Pac: Greatest hits2pac: makaveli2pac: all eyes on me2pac: strictly for my niggazWarren G: Take a look over your shoulderWarrenG: RegulateKen: Vägen tillbakaKen: Mitt hem blir ditt hemIce Cube: Death CertificateIce Cube: The Predatorice cube: featuringice cube: lethal injectionDr Dre: Chronic 2001Petter: Bananrepublikenpetter: mitt sjätte sinneBlues: Ny tid, Ny stridblues: samhällstjänstthe notorious BIG: Life after deathThug Life (2Pac): Volume 1Wu-tang clan: enter the wu tangwu tang clan: wu-tang killa beeswu tang clan: wutang foreverBusta rhymes: genesisSnoop Doggy Dogg: Tha DoggfatherSnoop DOggy dogg: DoggystyleSnoop dogg: da game is tobe sold, not to be toldskriv här eller maila: [email protected]Bor i centrala stockholm(Inlägget ändrat av AbelKain 2011-11-25 09:15:47)