I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Köpes] Köper Xbox 360 spel !

Övrigt - Köp & Sälj

2011-09-18 11:13

[Köpes] Köper Xbox 360 spel !

Skriv alla här vilka spel ni har till salu :) ! , intresserad av dem flesta och vilket skick dem är !

2011-09-18 23:53
Mirror's Edge
Pefect Dark

Tyska spel "for promotional use only":

MotoGP '07
MX vs. ATV Untamed
Legendary
Wanted
Tischtennis (Table Tennis)
Lego Star Wars II
Hour of Victory

Du får alla för 500. Kollar skicket på skivorna om du är intresserad men fodralen är det inga fel på i alla fall.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-09-18 23:55
Och Halo 3 också, tror det är ett bundle ex.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-09-19 09:28
Om du köper alla 500 plus frakt slänger jag in NBA Jam också.

2011-09-20 13:47
Yes låter intressant men vad fan är
Tyska spel "for promotional use only": ???

vad menar du med det jag har xbox 360 slim det nyaste !!

2011-09-20 23:00
Realyztic P21
Det är promotion-kopior, alltså såna som typ recensenter och dylikt får, vanliga fodral fast en gul yta i högra hörnet där det står FOR PROMOTIONAL USE ONLY. Ingen manual heller tror jag men jag har inte kollat i alla. Är inte helt säker på att alla spelen jag listade är såna men alla är tyska (förutom dom jag inte listade som promotional, dom är svenska), men spelen är ju som dom ska, bara att det står på tyska på fodralen på vissa av dom.
Om du är intresserad kan jag som sagt checka alla och då kan du få en detaljerad beskrivning, t.o.m bilder om du vill ha.

2011-09-20 23:01
Det betyder alltså bara att dom inte får säljas så man kan inte byta in dom på Gamestop/Game, spelen är helt vanliga.

2011-09-20 23:24
Det är olagligt att sälja dom här med ;)
You don't know what you got, until you lose it.

2011-09-21 00:43
So sue me. Kanske bäst att skicka PM om du är intresserad då ifall det skulle bli några problem med mina inlägg.

2011-09-23 17:20
Yes skriv till mig jag är intresserad :))