[Säljes] [S] Kängor,Shemag, bälte
Säljer av lite grejer jag inte har användning för längre. ______________________________ Magnum stealth 2 kängor. All black everything. Storlek 43 Använda en del förra vintern, de har mycket kvar att ge. Typiska väktar/polis kängor som går bra att springa i men samtidigt ger foten riktigt bra stöd.
350 sek + frakt ____________________________________________
Od/Svart Shemag från Blackhawk En shemag med tjockare tyg av kvalitet, gjord i Vietnam. Använd, utan skador och bra i färgerna. http://www.blackhawk.com/product/Shemaugh,33,12.htm
Tan/svart shemag, nonamne Tjockare shemag dock inte av lika bra kvalite som ovan utan bara standard kvalle. Använd i ok skick.
Säljes i paket 2st för 100 sek + frakt _________________________________ 5.11 TDU Bälte Svart Storlek Small (ca 101 cm ).
Icke metalliskt spänne, microjusterbart och väldigt tåligt bälte. Diskret passar både camobrallor och jeans, för vardag och arbete. Använt men ser ut som nytt, inga repor eller synligt slitage på spännet.
100 sek +frakt ________________________
Inga byten. Cash is king. Testar grejerna innan jag skickar. Pengar på kontot innan jag skickar. Kan hämtas i Borlänge.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|