I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skynda fynda! Sänker ner priset på Smooth T-shirtarna.

Övrigt - Köp & Sälj

2011-07-11 11:29

Skynda fynda! Sänker ner priset på Smooth T-shirtarna.

Hej! Nu är de några kvar t-shirtar kvar som väntar på att få bäras upp.
Först kostade de 269 kr styck, sedan sänkte jag priset till 199 kr + frakt.
Men nu jädrans är de bara och fynda. T-shirtarna kostar 130 kr + frakt (de bruka kosta 50-60kr max) Så nu får ni både t-shirten och frakten för max 190kr. Sjukt billigt för en unik t-shirt.

Vad är de för speciellt med mina t-shirtar?
- Trycket är inspirerat av Psykedelisk/surrealistiskt konst
- T-shirten är en unisex tall tee (Den är lite tightare och lite kortare än vanliga tall tees)
- Trycket är Självlysande (lyser i mörker)
- Miljövänliga (screentrycket)
- Den liknar inte någon annan.

Varför kom jag på den här idén?
Jag har alltid haft ett intresse för att göra ett klädmärke och jag tog chansen när jag fick den. Kläder säger väldigt mycket om en personlighet och person, men de bästa av allt det inspirerar människor att hitta något nytt och utveckla sin klädstil. Jag har haft ett stort intresse för psykedelisk och surrealistisk konst. Just för jag tycker att det är något eget, något fantasifullt och inspirerande. Därför valde jag att konsten skulle få den största huvudrollen i mitt klädmärke. Det har blivit mer vanligare i klädbranschen med kläder som sticker ut, med mycket mönster och även lite flummigare.

Jag ville ha ett klädmärke som sticker ut, flummigt med ändå stilrent. Det tyckte jag lyckades med. Jag bestämde mig för att göra självlysande för att de skulle vara en bonus. Det finns inte många i Sverige som gör självlysande tryck. Därför ville jag vara den första i klädbranschen som visade upp det. Hoppas ni gillar det lika mycket som jag!

T-shirten i dagsljus

T-shirten i mörker

De finns en liten Diskret logga tryckt på baksidan av t-shirten som inte självlysande med en skrivstils text under där de står Smooth.

Ungefär såhär (webcam bild) :

(Inlägget ändrat av Squirtle 2011-08-05 18:25:32)

All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix