I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skynda fynda! Sänker ner priset på Smooth T-shirtarna.

Övrigt - Köp & Sälj

2011-07-11 11:29

Skynda fynda! Sänker ner priset på Smooth T-shirtarna.

Hej! Nu är de några kvar t-shirtar kvar som väntar på att få bäras upp.
Först kostade de 269 kr styck, sedan sänkte jag priset till 199 kr + frakt.
Men nu jädrans är de bara och fynda. T-shirtarna kostar 130 kr + frakt (de bruka kosta 50-60kr max) Så nu får ni både t-shirten och frakten för max 190kr. Sjukt billigt för en unik t-shirt.

Vad är de för speciellt med mina t-shirtar?
- Trycket är inspirerat av Psykedelisk/surrealistiskt konst
- T-shirten är en unisex tall tee (Den är lite tightare och lite kortare än vanliga tall tees)
- Trycket är Självlysande (lyser i mörker)
- Miljövänliga (screentrycket)
- Den liknar inte någon annan.

Varför kom jag på den här idén?
Jag har alltid haft ett intresse för att göra ett klädmärke och jag tog chansen när jag fick den. Kläder säger väldigt mycket om en personlighet och person, men de bästa av allt det inspirerar människor att hitta något nytt och utveckla sin klädstil. Jag har haft ett stort intresse för psykedelisk och surrealistisk konst. Just för jag tycker att det är något eget, något fantasifullt och inspirerande. Därför valde jag att konsten skulle få den största huvudrollen i mitt klädmärke. Det har blivit mer vanligare i klädbranschen med kläder som sticker ut, med mycket mönster och även lite flummigare.

Jag ville ha ett klädmärke som sticker ut, flummigt med ändå stilrent. Det tyckte jag lyckades med. Jag bestämde mig för att göra självlysande för att de skulle vara en bonus. Det finns inte många i Sverige som gör självlysande tryck. Därför ville jag vara den första i klädbranschen som visade upp det. Hoppas ni gillar det lika mycket som jag!

T-shirten i dagsljus

T-shirten i mörker

De finns en liten Diskret logga tryckt på baksidan av t-shirten som inte självlysande med en skrivstils text under där de står Smooth.

Ungefär såhär (webcam bild) :

(Inlägget ändrat av Squirtle 2011-08-05 18:25:32)

All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix

2011-07-11 11:55
Stl som finns kvar : 2st M 4st L 2st XL 2st XXL

Jag på bilden är 157,5 och bär en M.

2011-08-04 14:57
Det finns inget intresse hos någon?

2011-08-04 15:32
Hade lätt köpt om man inte är fattigare än en kyrkråtta! : ) party-tee som man kan bära på dagen ;)
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-08-05 19:03
daniel du bor ju i umeå, de kosta 130 kr för dig, de är ju svin billigt för en tisha. Bara vi hooka upp i stan ju. Inte en chans du hittar en t-shirt för 130 spänn i affärer eller på internet.
Poet

2011-08-05 19:20
Med all respekt LillJ, jag köpte 5 tishor i somras för 69kr/styck. :S
Jag har ätit pannkaka!

2011-08-05 21:29
vad då för t-shirt?
påminner den om min eller blanka?
Poet

2011-08-05 21:57
Blanka!

I'm just pulling your leg here. :P
Jag har ätit pannkaka!
Rappare

2011-08-06 04:54
Fan, sjukt sugen på den tishan, så man får sticka ut lite! Så knas med pengar dock. :/ Ska grubbla lite över det här.
Wurrup?

2011-08-06 10:59
MilK - jag gillar att du sitter och jämför en blank tisha med en tisha som är en av sveriges första självlysande tishor...

Underhållning - Du får grubbla hur mycket du vill, men jag lovar dig alla som köpt är sjukt nöjda, dom håller i tvätten, och dom håller formen.

kaptenkrok här har köpt en fråga han om tishan om du känner dig osäker..

Men jag är säker om du vill ha en tshirt som sticker ut så är den här rätt. Jag tror verkligen inte du kommer bli besviken. :)
Poet

2011-08-06 11:36
Och alltid denna dödsseriösa chargång... :P
Jag har ätit pannkaka!

2011-08-06 17:08
men du drygar ju, inte så kul i denna tråd kanske.

2011-08-07 00:27
vilka storlekar har du kvar? :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-08-07 11:54
stl M - 2
stl L - 3
stl XL - 2
stl XXL - 2
Producent

2011-08-07 14:40
som är en av sveriges första självlysande tishor...

whaaaaaat?! haha

2011-08-07 15:06
När jag tryckte dom så hade tryckeriet precis köpt in färgen gjort ett test innan sedan var jag den som började trycka t-shirtar på riktigt med färgen, men jag vet inte de kanske har utvecklas tryckte dom i feb förra året.

trycket är självlysande, vad är de som är whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?

2011-08-07 15:11
Lägg ut på tradera?

2011-08-07 17:24
jag litar inte på sånt där, eller borde jag?
Poet

2011-08-07 17:36
Jag är dryg, och Tradera går inte lita på? J, du får nog omvärdera lite.

Tradera är ett aktiebolag som stått starkt i nära på 10 år, folk betalar dig innan du skickar varorna.

Och sist men inte minst, jag är inte dryg, jag gav dig bara ett ärligt svar när du påstod att man inte hittar t-shirts under 139kr varken i affärer eller på nätet, I'm just saying!
Jag har ätit pannkaka!

2011-08-07 19:02
dum eller, jag trodde du hade hjärna nog att jag menade i jämförelse med de tshirtarna jag gör och priset, ingen jävla rea eller blanka t-shirtar....... i'm just saying!

2011-08-07 19:57
copyright infringement på triforcen på smooth loggan?

ut på tradera med dem!

2011-08-07 20:05
Om jag är 175, vilken storlek bör jag ha för att få samma längd som på bilden? För du skrev att den var "smal fit", va? Så man kan ha längre utan att det ser ut att man är en ghettoboy. Krymper den i tvätten undrar jag med.
Don't!

2011-08-07 21:38
Mitchy vad har du i vanliga fall på kläder?
Den är smal fit tanken på att det är unisex vilket gör att den sitter lite tightare utan att den blir för bred som en ghettoboy. Den håller i formen och krymper inte i tvätten. Tanken på att de är screentryck så ska man tvätta den ut och in så inte märkte nöts i tvättmarskinen + för att det inte ska blekas. Använd inte sköljmedel heller om du inte vill märket ska se lite slitnare ut.

Men den självlysande färgen håller och trycket också så länge du tvättar den rätt. Men jag brukar oftast tvätta min tshirt enskild bara för att vara säker. Kör tishan på 30 grader.

2011-08-08 00:03
Jag brukar i vanliga fall ha M, för när jag tar L är de bredare än vad jag vill ha.
Don't!

2012-01-11 19:36

Nu är det bara några få kvar!! kvar i stl XXL XL och L

2012-01-30 09:56
Ni får inte missa super priset på Smooth tall tees. Kvar i stl L, XL, XXL.
Kostar endast 130 kr (ord. 269kr)

Skit fet tisha som passar perfekt till dessa mörka vinterkvällar.