I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Köpes] (+bytes/säljes) Vinyl/CD/kassetter/mm

Övrigt - Köp & Sälj

2011-07-07 07:17

[Köpes] (+bytes/säljes) Vinyl/CD/kassetter/mm

Allt är intressant, men mest hip hop dårå. Gammalt som nytt, klassiskt som sunk, inget är för udda, allt är av intresse som sagt. Skicka ett meddelande med vad ni har att sälja. Tja.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-07-07 07:40
sho har du hip hop musik till salu?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-07-07 18:10
Ja massor, skicka ett meddelande med vad du är intresserad av.

2011-07-07 19:44
har du lista på vinyl?

2011-07-07 19:47
Nä, det alldeles för många för att lista..

2011-07-07 19:50
..Skriv ned vad du är ute efter, typ artister, eller år, kust/stad, stil osv i ett meddelande så listar jag lite.

2011-07-09 06:04
Just ja, breaks och DJ-tools/scratchplattor är schysst med..

2011-07-11 10:55
Nu måste jag bara dubbelkolla här, vill du köpa sunkplattor? (LP)
Drumaddic fix your habit like a crack-addict.

2011-07-11 23:47
Sunkplattor kan väl vara kul med..

2011-07-14 10:41
Ok, jag har några backar, intresserad?
Drumaddic fix your habit like a crack-addict.

2011-07-14 13:43
Visst! Skicka en lista, länka ett discogskonto eller liknande så att jag får se vad du har.. Ifall du inte har dom i stockholmsområdet?

2011-07-26 01:08
Nu har jag börjat lista lite plattor på discogs, mesta här är som jag kan tänka mej att släppa..en del grejjer måste jag nog lyssna igenom först innan jag kan bewstämma mej, men det mesta som sagt. Närmast kommer jag att lista lite mera disco, soul, funk på vinyl och hip hop på CD.. Så kolla in då och då..

http://www.discogs.com/collection?user=Norman_Crates

Christheyoung P17 Snart kommer det nog hip hopvinyl med.