I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Privat lektioner i beatmaking och Ljudteknik.

Övrigt - Köp & Sälj

2011-05-17 16:09

Privat lektioner i beatmaking och Ljudteknik.

Har tänkt att dra igång beat maker kurser på ca 1 1/5 timma per gång.
Kurserna Blir privat kurser och Kommer vara i min egen studio.
Man kan välja själv hur många lektioner man tror man behöver, antingen en bara för att lära sig om hur te.x Eq fungerar eller fler för att lära sig göra en hel mix.

Går igenom logic och dess funktioner, mixning (Compressor, eq, reverb osv) arrangering och komposition av beat.
Om du vill lära dig mixning och inspelning av live grejer Eller mpc/Analoga synthar och effekter så finns det tillgång för det med.

Det finns även möjlighet att ta in producenter, rappare och sångare som kan berätta om sina erfarenheter och hur de tänker när det går in i studion.

Kurserna kommer kosta 250 kr per gång.

Om ni behöver mer Info eller finner intresse av detta så är det bara att adda mig på Facebook Och skicka ett PM.

http://www.facebook.com/franknobel

holla!

(Inlägget ändrat av Squirtle 2011-05-17 20:41:17)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-05-17 18:36
Du tar för lite betalt för att det ska kännas seriöst, minst 400 kr/h ska du ta.

2011-05-17 21:21
Gör detta för att komma igång. Och om det visar sig att intresse finns så höjs priserna. Detta göra jag på min fritid och för att jag själv en gång verkligen behövde detta, o grunden till priset ligger i att det finns många studenter eller kids som behöver detta och ekonomin för dem skulle aldrig räcka.

Men jag förstår vad du menar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-05-17 21:43
producerat för någon man känner till?

2011-05-17 21:57
Lite allt möjligt.

Grupp med seinabo Sey under namnet "Def Chronic".
Samarbeten med.
Mikelito, Cam Teta (Carl Cocaine), RMK, Yekonim, Pure Purpose, Penga per och många fler.

Remixer på
PurPl Pop, Odisee Ft, Drake (Original producerad av Ryan Leslie) Och Påbörjad remix på Kev Brown tillsammans Med Pure P.

Övrigt
Backtrack jingle till Läkare utan gränser. Radio reklams jinglar.

Grund tanken med detta är att folk som är i behov av att lära sig allt ifrån grundlig mix till Arrangemang och komposition av beats. Något som till en början inte kräver allt för mycket erfarenhet.
Har du fler frågor eller är intresserad så är det bara att skicka ett Pm.

F
Rappare

2011-05-18 11:42
i vilken världsdel har du studion då?
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!

2011-05-18 12:17
Har min studio 5 minuter ifrån globen.

2011-05-18 15:31
innehar du F-skattsedel?
Dra åt helvete

2011-05-18 15:42
Det är inte något jag hittills ansökt om eftersom det inte är något tvång på det även fast skatteverket rekommenderar att man har det. men märker jag att intresset är tillräckligt stort så kommer jag ansöka om det.

2011-05-18 20:37
är priset inklusive moms eller exklusive nu blev jag förvirrad.....
och momsen är på 25% av priset.
Dra åt helvete

2011-05-19 17:50
Inkl. moms och sociala avgifter och hela skiten, 10 spänn rätt ner i fickan. Katching! :)

2011-05-21 15:20
Jag är ledsen för att jag ej kan besvara den frågan.
bra att den ställs, så jag kan kolla upp det och anpassa inbetalningen efter det istället.

Om ni har någon sida där man kan läsa om det, så skulle det vara väldigt cool om ni ville skicka en länk eller två. Det låter intressant..

2011-05-23 23:36
Vem fan bryr sig om att snubben innehar F-skattesedel?
Så du menar att du vill gynna staten istället för att gynna den "Lärare" som erbjuder att leverera dig kunskap och kvalité till ett sjukt lågt pris.

Nej fuck staten!

Lycka till. Hade jag bott närmare så hade jag slagit till direkt!
You don't know what you got, until you lose it.

2011-05-24 15:24
vore ju iofs kul skicka pm me lite va du kan lära ut
Poet

2011-05-24 16:06
And so we meet again Hunken!

Varför måste du veta om killen har F-skattsedel?
Han är en 19årig snubbe som vill sprida sin kunskap, för en låg summa, så när han skrev första inlägget så menade han nog inklusive moms.

Är du skattmasens egna Whoare eller? :P
Jag har ätit pannkaka!