I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Gaming Headsets , Splitter nya i obruten förpackning ( 400 st )

Övrigt - Köp & Sälj

2011-03-29 14:14

[Säljes] Gaming Headsets , Splitter nya i obruten förpackning ( 400 st )

Tänkte sälja iväg ett parti Gaming Headsets.

Skulle sålts på Dreamhack men har nu fått förhinder.

Kostar som billigast 200kr i butik.

Märket är Headon.
Jag tänkte sälja mina för 150kr st på Dreamhack.

Nu säljer jag hela partiet för endast 45kr st.

Är endast intresserad av seriösa köpare.

Skicka ett PM om du känner dig intresserad!

Producent

2011-03-29 15:38
man vill ju inte köpa något man inte vet va det är.. bild? skickar du? vart bor du?

2011-03-29 15:55
vi snackar ju bara om 18.000kr, vem vill ha bild på det :P
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2011-03-29 17:38
Produkt länk : http://www.jula.se/headset-headon-133358

Antog att de flesta skulle googla på märket.

2011-03-29 20:27
hahaha
jula
hahahahah

butik
hahaha
stick the fucking flag up yer god damn ass

2011-03-29 20:41
SHIT!!!! GAMING HEADSET FRÅN JULA! fyfan....vilka grejer! har hört att man ska kunna höra en cs gubbe prutta till och med!

2011-03-29 20:48
Det är det billigaste stället där dom finns
Producent

2011-03-30 17:57
du kanske får sälja på dreamhack ändå. jag klarar mig galant utan dom.

2011-03-30 19:25
undrar om inte de flesta som kommer till dreamhack redan har ett headset?! o förmodligen nåt vassare än från jula? så det va nog en dålig affärsidé Eone

2011-03-30 19:44
För att uppdatera tråden lite så kan jag tilläga att det endast finns 200st kvar nu!

PM vid köp och intresse!

2011-03-30 22:29
hahhahahha älskar att du låtsas säljer alla dina prylar och till överpriser
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2011-03-31 09:05
Hahahahaha! bra där! sålde 200 headsets på mindre än en dag!
Jämt när någon kommenterar något negativt så säger du " SÅLD - FINNS BARA SÅ MÅNGA KVAR "

Alla här på whoa har redan fattat att du hustlar eller stjäl från butiker.

aaa hej jag säljer headsets på Dreamhack från jula för 45 kr styck, vem fan köper det tror du? som föregående så kan jag nog garanterat lova att varenda jävel har ett headset med sig, som låter lika bra som dina 400 tillsammans.

Du är bara pinsam och jag tycker någon borde ta bort dig från whoa. för att du gör något olagligt.

Först hade du typ 20 iphones. som du sålde...och din förklaring var att du hade vänner och familj som hade förlångt / bundit sig till ett abonemang och fått en iphone med för 1 kr? då är alltså iphonen ocksåå bunden. eller Eone får du kontant iphones för 1 kr styck så är du min hjälte. och det var konstigt att det var över 20 stycker som du kände, som gjorde precis samma sak, och alla vilja sälja till dig??

Och nu jobbar du helt plötsligt åt dreamhack och har fått 400 hörlurar från Jula!

I tidigare trådar har d sålt massa andra nya saker, oöppnat.

det du gör är ett brott, inget jävla jobb...och jag börjar tröttna på dina trådar, funderar på att göra en anmälan själv för att kolla igenom det. då min bror själv är polis.
Ska höra med honom nu faktiskt, på en gång.

2011-03-31 15:15
haha

2011-03-31 16:31
hahaha avundsjuka jävla fattiga luffare!

Jag har bra kontakter, som både importerar och köper upp större konkurs parti.

Jag har bra med cash så jag inversterar mina pengar i deras varor.

Om du skulle anmäla mig så skulle du bara bli idiot förklarad då det finns papper på alla mina varor.

Om man säljer stöld gods så säljer man det verkligen inte i parti öppet på ett jävla forum? Är du 12 år eller?

Din brors lilla golbög som sitter och hittar på lögner?

Hahah fixa cash och lär dig håva in stora pengar istället för att vara avundsjuk på de som lyckas!

2011-03-31 18:10
vilken är kontakten på iphone4 lurarna? köper du in billigare än elgiganten??

2011-03-31 18:27
Hur i helvete ska jag veta vad Elgiganten har för inköps pris på sina produkter?

Sluta skriv massa onödigt i tråden om du inte har något vettigt att komma med!

2011-03-31 19:07
Myrslokar (Myrmecophagidae) är en däggdjursfamilj som är känd för att arterna äter myror och termiter.

Myrslokar och myrkottar har många likheter, fast de inte är besläktade. Det är ett exempel på konvergent evolution.

Den största representanten för myrslokarna är jättemyrsloken med en vikt omkring 30 kilogram medan den minsta arten silkesmyrsloken bara väger 230 gram. Arterna kännetecknas av en lång rörformig nos utan tänder som inhyser en lång tunga. Vid de främre extremiteterna finns påfallande långa och skarpa klor. Dessa används för att öppna termitbon och för att försvara sig. Klornas antal är beroende på arten: två hos silkesmyrsloken, tre hos jättemyrsloken och fyra hos tamanduorna. Klorna vid de bakre extremiteterna är mindre stark uppbyggda.

Den långa svansen har hos jättemyrsloken en yvig hårbeklädnad medan svansen hos de andra arterna är naken. De har små öron och ögon men deras luktsinne är mycket väl utvecklat.
Utbredning och levnadssätt

Myrslokarna finns över hela de tropiska och subtropiska delarna av Syd- och Centralamerika, ofta i låglänt terräng, i närheten av flodbankar och våtmarker och djupt inne i fuktiga skogar.

Födan består mest av termiter som den fångar genom att riva sönder termitbon med sina kraftiga vassa främre klor och slicka i sig dem med sin långa, flexibla, klibbiga och snabba tunga när de svärmar till den skadade delen av stacken. Insekterna mals sönder av starka muskler vid magsäckens ingång. Myrslokar i fångenskap har även tagit frukter som föda.

Angående habitatet finns stora skillnader mellan de olika arterna. Medan silkesmyrsloken uteslutande lever i träd förekommer jättemyrsloken bara på marken. Tamanduor ligger ungefär i mitten med bra förmåga att klättra men de vistas även på marken. Jättemyrsloken föredrar savannen och de andra arterna finns även i regnskogen

Myrslokar lever vanligen ensamma. De träffas bara för parningen.

Du finns to.m med på internet! din luring.

2011-03-31 19:14
fashion nu har du gjort bort dig totalt. vilken pajas, man ser hur du glöder av avund.

2011-03-31 19:38
Gjort bort mig? hahahha!!

2011-03-31 19:56
haha jag sa ju att grabben är 12 bast!

2011-03-31 20:07
Han kan inte ens köpa mobiler från kina utan att bli blåst!

2011-03-31 20:16
Dock inte telefoner, har redan en iphone 4. skulle kolla kvaliten på en kamera. jag grinar inte över pengarna utan just för sakens skull. när jag mailat med dom i ca 1 månad.

2011-03-31 20:24
Om du inte hade varit så omogen och otrevlig hade du kunnat få ta del av mina kontakter för en mindre summa. Men jag gör tyvärr bara affärer med seriösa människor.

Tyvärr grabben!

2011-03-31 20:26
ta del utav dina kontakter? hum.

2011-04-01 13:12
har du lust att maila över en excel fil innehållande kontakterna, betalar givetvis kanonis

2011-04-01 14:56
fashion nu har du gjort bort dig totalt. vilken pajas, man ser hur du glöder av avund.

Undrar vem som gör bort sig Eone? Den enda du påstår som kan intyga här att du är o lita på är SupportAK81 o "han" skapade sitt konto en månad efter dig låter. Det verkar ju mer som att du kör två konton enligt mig.

om du vore all that försäljare borde du väl inse att whoa inte är ett ställe där folk med mkt pengar samlas eftersom du inte fått sålt nåt än(förutom på låtsas då)

2011-04-01 15:03
först så lät det: "massa vänner/släkt har sålt sina iphones till mig"

nu låter det: "jag har kontakter som importerar"

Nä, något är väldigt fuffens med denna pojk.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-04-01 15:48
Ni är riktigt efterblivna på riktigt. Äckliga små horungar! Sluta sitt och gnäll i trådar när ni märker att någon tjänar cash!

2011-04-01 19:17
kan någon moderator ta bort denna användare som använder ordet "horungar"???????????????????

2011-04-01 19:39
Shit vad misstänksamma alla är.. Jag har vänner som hustlar på liknande sätt och det är 100% lagligt. Asså, ge mig en bra deal på ett parti varor för 20.000 och jag skulle gott kunna mig att köpa det partiet och sälja vidare. Dock inga plastiga hörlurar.. Men, jag tycker ganska många är på snubben för hårt här, hur kan ni veta att det han gör är olagligt? Flera här verkar ju ha köpt prylar från honom och ger honom bra feedback. Det är ganska vanligt med folk som sitter och köper och säljer prylar hela dagen lång, särskilt på tradera.

2011-04-01 19:50
Om det nu är en laglig verksamhet varför ändrar han då historia?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-04-01 19:51
Och vilken seriös säljare uttrycker sig såhär?;

Ni är riktigt efterblivna på riktigt. Äckliga små horungar! Sluta sitt och gnäll i trådar när ni märker att någon tjänar cash!