I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Stort Pearl Export set

Övrigt - Köp & Sälj

   

2011-03-21 00:16

[Säljes] Stort Pearl Export set

Tror inte det finns något intresse men tänkte ändå testa.



Renoveringsobjekt säljes, det funkar dock att köra igång på direkt om man skulle vilja men jag införskaffade det i hopp om att renovera upp det. Ja som ni ser så blev det aldrig av utan det har stått i mina föräldrars garage sen inköpet. Virveln är den enda delen som använts så den sitter det relativt nya skinn på.

Specifikationerna är jag inte 100% säker på, dubbla 22" kaggar är det iallafall, 5 pukor som jag gissar är på 10, 12, 13, 14 och 16" men jag är inte säker. 14x6" plåtvirvel, målad för att tämja tonen litegrann och passa in bättre till resten av setet. Hihat stativ, virvelstativ, pedaler och jag tror det är 2 cymbalstativ medföljer, skicket är inte det bästa men det går att spela på.
Det fattas under-sargar till 2 av pukorna, skinnen är gamla och det är lite smågrejer här och där som fattas men allt finns att köpa. Har man dock tid och hjärta så kan man få ut ett riktigt bra trumset ifrån det, eller om man vill ha ett stort och billigt trumset att börja på så duger det gott också.
Virveln har jag liggandes i min studio och där har jag även en hel del gamla trumskinn som jag tänkte kunde få följa med.
Notera att det fattas trumpall och cymbaler.

Lägger ut det för 2000:-, men accepterar bud. Så får vi komma överens om hur det ska hämtas/skickas då jag måste kolla om mina föräldrar antingen har möjlighet att ta det in till Östersund eller om dom kan vara på plats för avhämtning.

Worship Nothing Studios :Inspelning, mixning, mastring, design, musikvideos m.m: http://www.wnstudios.se